☆Lille my* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hadde dere lange sykluser da dere slutta på p pillen? Hvor lange og hva stabiliserte de seg på ?:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det lurer jeg og på! Så dytt! =)
TussiLussi Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei, jeg var oppe i 35- 38 dager, men det stabiliserte seg på ca 30 etter hvert. Lykke til !
☆Lille my* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Takk takk! Min første var på 39 dager:/
petronella_78_med spire =) Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg har vært helt oppe i 60 dager, og minimum 35 dager... Syklusene varierer alt imellom disse to, noe som gjør det så og si umulig å finne EL... Det sies jo at det kan ta opp til ett år før alt stabiliserer seg... Jeg sluttet på pilla for 8 mnd siden, men er fortsatt ikke stabil...
micro Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 jeg slutta med pillene i fjord sommer og har hatt uregelmessig mens et år ihvertfall, det er ikke før de siste mnd nå jeg har hatt regelmessig syklus på 26 dager. før varierte det fra 36 til 27 dager. så det tar tid før kroppen kommer til normalen igjen. nå har jeg gått på p piller siden jeg var 16 år så ni år har jeg brukt de.
petronella_78_med spire =) Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg brukte pilla i tilsammen 10 år...og kommer nok aldri til å begynne på de igjen...Selv etter en eventuell graviditet.. Da får vi ty til andre metoder.. Skulle det ikke komme p-piller for menn??? =)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Hei. Tror det er veldig individuelt hvordan syklusene blir etter pilleslutt. Jeg hadde gått på pillen i 11 år og sluttet for 3 mnd siden. Har hatt stabile sykluser på 34 dager etter dette. Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå