*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei:) Står bra til her:o) Hva med deg? Har skjønt at du har hoppet over en tr, det må ha vært frustrerende! Hadde tr på forrige mandag. Men det var "kunstig" fordi jeg akkurat har slutta på pilla. Så jeg burde vel ha el snart;) Håper jeg, er vel sikkert litt tull med syklusen når man akkurat har slutta. Hva med deg, du har vel og el snart? Fikk med sambo på å prøve, men hadde sex i dag og han hoppet av i svingen...så vi får se hvordan dette går..hehe. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2006 Dytter forsiktig jeg, i tilfelle du ikke så den;o)
Miraculix Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei :-) Har en venn på besøk jeg, men gikk å smugtitta litt nå ;-) Ja, går bra med meg vetu, har vært litt irritert/frustrert/håpefull og irritert igjen, men nå har jeg blitt enig med meg selv at så lenge ikke tr kommer så må jo el komme snart!! :-) Og det er jo moro *Ler* Når det er sagt så kommer vel tr innen kvelden er omme den da.... Hehe. Så du har fått med deg kjæresten?! Så moro! Og hoppe av i svingen er jo ikke akkurat det sikreste da, kan jo bli gravid av det også!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Ja det burde den! Og å få el uten tr først er jo herlig da! Hadde jo vært vanvittig typisk om tr kom nå ja!! Nei får satse på at du får el før tr kommer! ) Synes det er vanskelig å finne ut av når el er! Har kjøpt el tester fra billig tester som jeg ikke vet om er til å stole på, men håper det;) Har fått han med sånn halvveis ihvertfall;o) Når jeg sa til han at jeg skulle slutte på pilla for noen mnd var han plutselig mye mer positiv til det med barn, hehe. Tar nok tid før han kjører løpet ut, men som du sier kan man jo bli gravid av å hoppe av i svingen og;o) Håper jeg har flaks, hehe. Skal ikke forstyrre når du har besøk! Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi! Lykke til!
Miraculix Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 De har gått nå, så det er heelt greit... ;-) Litt skravlesjuk også, hehe.. Ja, det hadde vært sinnsykt digg m el, uten tr!!! Har sitti å tenkt litt i det siste, og jeg er egentlig helt sikker på når jeg hadde el sist.... Husker det p.g.a sekretet liksom, etter å ha "forska" litt på emnet... Hehe.. Men tror ikke jeg hadde noe hyrdestund da, nei... Husker bare jeg tenkte -Shit, hva fan er dette lissom..... Hehe.... For det er jo lett å se!! Når man tenker over det. Og jeg tror det at hvis jeg er skikkelig bevisst nå, og drar tak i min kjære så fort det melder seg så skal den sitte snart altså...! Tenk så moro det hadde vært om va hadde klart det begge to snart a.... :-) Vi er jo i vår beste alder jo!!!! Hehe; har lyst til å være ung mor!!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 Litt skravlesjuk jeg og, hehe;o) Jeg er litt usikker på hvordan el slim ser ut, hehe. Men hvis man ser det og tenker over det i ettertid, som du gjorde *ler* så er det vel kanskje lett å skjønne det. Når du vet hvordan det ser ut og drar tak i din kjære, så burde den sitte ja!! Synes det er din tur nå!! Å det hadde vært så morro om vi hadde klart det begge to snart!! ) Å jeg har også så lyst til å være ung mor!!!! Er absolutt i vår beste alder ja!!! Synes at vi ihvertfall innen februar skal vandre sammen over til 1. tri. Så kan vi snakke om alle symptomene våres og magen osv. Håper det!!!
Miraculix Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Ja, det håper jeg også, følge opp hverandre litt å sånn da vetu ;-) Hadde vært helt rått... Ja, jeg tror du også vil legge merke til det hvis du titter etter altså, for det er stor forskjell! Men det er jo sikkert forskjellig fra pers til pers også!! Noen får mindre andre mer. Men ett tegn er hvis du ...litt flaut å forklare nesten,hehe.. tørker deg etter å ha vært på do, og dopapiret liksom "sklir" på en måte. Det sekretet trekker seg ikke inn i papiret. Pluss at det er gjennomsiktig liksom..Tror jeg. Hvis min teori er rett! Hehe. Litt ny på dette greine her, så godt mulig jeg tar feil, men tror jeg er inne på noe!! Hehe. Tror typen din er på gli jeg, assa, virker jo som han er klar da! Ellers hadde han vel reagert mer på at du slutta med pilla osv. Det er jeg helt sikker på!!1
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 Ja det hadde vært helt rått!! Jeg tror jeg skjønner hva du mener! Høres ut som det jeg har lest. Skal følge ekstra nøye med nå, kanskje jeg ser det! Inbiller meg at det er litt sikrere enn el testene, hehe. Bruker du el tester også? Virker som han er litt på gli:) Når han har fått i seg litt alkohol er han jo helt klar, hehe. Da snakker han om hva han vil at de skal hete osv. Men til vanlig er han veldig opptatt av å skulle være ferdig med utdannelse og alt det klassiske. Men virker som han tenker mer og mer på det og begynner å bli klar=) *håpehåpe* Var du og samboeren enige samtidig?
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Svarer jeg, kanskje du titter innom;-) Ja, det er jo ganske likt så tror du oppdager det hvis du ser det!! Tror egentlig jeg også (at det er litt sikrere) det er jo kroppen liksom! Prøve å bli best mulig kjent med den... Hehe. Bruker el-tester også, men har ikke fått noen pos enda, akkuat begynt se. Så er litt skeptisk enda *Ler* Alltid det i førsten jeg. Hehe, høres ut som han har fordøyd det ganske bra i sitt eget hodet da, høres jo ut som han har tenkt tanken for seg selv en stund iallefall! Og det er jo kjempe bra. Her var det omvendt. Når jeg ble gravid første gangen, var jeg egentlig ikke spesielt glad. Vil heller si jeg var livredd...!! Han var 100% sikker på at jeg var gravid, jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid, gikk jo tross alt på p-pilla. Men han hadde rett han, ja. Jeg sa til han før jeg tok testen at hvis den var positiv skulle jeg ta abort. Han var uenig, men ville ikke "trosse" meg tror jeg. Men når jeg så det lille krysset og skjønte hva som skjedde, så ville jeg jo ikke fjerne det jeg heller.... Han var overlykkelig. *Ler* Vi fikk ett veldig sterkt forhold etter det. Men så gikk det galt, da. =( Etter det har han vært fast bestemt på å få ett barn. Jeg ville ikke prøve på nytt i førsten, var redd for at det samme skulle skje igjen. Han ville jeg skulle slutte med p-pilla og prøve naturlig, det vil jo ta tid sier han. Det trodde ikke jeg. Hadde jo blitt så fort gravid første gang!! Men han hadde rett igjen. Nå er det jeg som er den "gæærne" av oss. Tester ved alle mulige tidspunkt, søker info, lager chart og temper... Hehe. Er glad han står i ryggen min iallefall, selv om han er liiitt uenig i at dette er metoden å bruke. Han er mer for den "naturlige" greia, hvor vi skal bli litt overasket o.s.v. Men men. Blir visst overasket uannsett!!! =) Dette ble skikkelig langt!! Hehe. Håper du er her da.............=) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2006 Hei=) Sov litt lenge i dag jeg, hehe=) Det må være så vanskelig å miste! Huff og når forholdet ble sterkere, selv om barnet var uplanlagt, så er det så typisk at du måtte miste! Skjønner at du var redd for at det samme skulle skje igjen! Festlig at det har endt opp med at du temper, søker info osv. Hehe. Tror virkelig ikke gutter skjønner seg på det, de må synes at vi er helt gale, hehe. Men du er jo heldig som har han 100% i ryggen! Og når dine taktikker for å bli gravid slår riktig, kommer han til å bli sååå glad for at du fant det ut! =) Virker jo nesten umulig å bli gravid hvis man ikke timer det skikkelig, så jeg prøver å finne ut av alt jeg og, hehe. Sambo er såå oppgitt over at jeg sitter her på bim hele tiden *ler*. Hadde en liten krangel med sambo i går fordi han har hatt så lite tid til meg i det siste. Så sier han (helt utenom tema for krangelen) at han virkelig hadde tenkt på å prøve og få barn, men siden jeg var så misfornøyd med forholdet så var ikke det aktuelt lenger. Argh, det må jo gå an å ta opp noe uten at det betyr at jeg er misfornøyd med forholdet! Når vi fikk snakket ut sa han at jeg ikke hadde ødelagt noe ang det med baby allikevel. Så jeg håper på det! I såfall betyr det jo at han vil prøve=) Ble veldig langt dette og! Hehe. Håper du fortsatt er her=) Klem
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Heisann! Er her jeg vetu *Ler* Deilig å sove litt lenge, vel? Har sett på Strong Medicin, jeg nå, hehe, syntes det programmet er helt rått... Ikke le av meg! *Ler* Blitt skikkelig husmor i det siste.. Dr. Phil etterpå å greier.... ;-) Ja, veldig trist å miste. Jeg var jo klar over at det var en risiko, så hadde ventet til det hadde gått tre mnd før vi fortalte det til noen. Men når jeg trodde jeg var i uke 13 gikk det galt. Var egentlig 12 uker (fosteret var 10 uker sa de på sykehuset), så var jo akkurat på grensen. Var trist at jeg hadde fortalt både foreldre, svigermor/far, søsken o.s.v like før jeg var på sykehuset å tok ultralyd.. Da hadde det lille hjertet sluttet å slå.. Var rart, for når jeg så han (sikker på at det var en liten gutt jeg se) så ble jeg så sinnsykt glad! Ett lite miniatyr menneske. Samboer fikk aldri sett han... Men jeg visste jo ikke at han skulle hoppe og sprette rundt. Han lå der helt rolig. Beskjeden fra personalet syntes jeg var litt i det hardeste laget." -Desverre, her er det dødt." sa de bare. Jeg var ikke forberedt på at noe kunne være galt engang, hadde hatt en liten blødning, men de sa det var normalt. Deretter gikk det kjempe fort. Samb gråt, jeg gråt, så var det fasting i noen timer, deretter utskrapning. Kunne velge om jeg ville "føde" hjemme eller ta utskrapning. Vanskelig valg vetu. Ja, jeg vil gjerne dra hjem å ha sinnsyke smerter og miste i leiligheten. SMARTINGER. Men men. Den tid. Nå er det bare å starte på nytt igjen!! Nei, det skal ikke være lett å bli gravid, nei... Syntes det er skikkelig frustrerende!!! Skulle ønske det bare var å kjøre på, noen ganger.... *Ler* Da tror jeg din og min samb er ganske like i forhold til bim, hehe, hver gang han går forbi meg å jeg sitter her å trykker, så bare smiler han lurt eller ler oppgitt. Jeg tror seriøst ikke de forstår hvor besatt man kan bli som jente av dette temaet her! Er kanskje ikke så lett å forstå seg på heller... :-) Samboeren din er såååå klar for barn han, du tør bare ikke å innrømme det helt for deg selv enda ;-) Tydelige tegn!!!! Sikker på at han er så klar som han kan få blitt!! Han har jo til og med funnet navn jo! Hehe!! Kjipt å krangle om noe, så blir det dratt opp temaer helt utenom da. Han vet jo at du er litt sårbar kanskje akkurat når det gjelder det med baby.. MEN; kanskje han ville ta det opp babytemaet på en måte som gjorde at han liksom.... slapp å begynne på det temaet.??! Han vil snakke om det, men bare ikke begynne diskusjonen lissom?? Hvis du skjønner hva jeg mener... Hehe.. Analyserer som bare fan her jeg nå........ Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2006 Da er du og jeg like! *ler* Jeg digger strong medicine, hehe. Og får med meg dr. Phil etterpå ;o) Men jeg har desverre eksamen i spesialpedagogikk i morgen, så tv'n er av og jeg prøver å lese. Ender bare opp med at jeg sitter mest på bim da, hehe. Huff den eksamenen kommer til å gå sååå dårlig!! Huff, det var sent å miste. Er jo akkurat siste uka før risken minsker. Jo lengre man er gravid jo vanskeligere må det være. Klarer ikke forstå hvor trist det må være å få beskjed om at det lille hjertet ikke slår. Vannvittig lite omtenksomt av personalet! Å unnskyld meg, skjønner virkelig ikke hva de tenker på når de gir det "tilbudet" om å "føde" hjemme, blir så provosert jeg! Det var nok en gutt hvis du så det:-) Må være helt herlig å se den lille babyen sin på ul. Da tror jeg man skjønner at det virkelig er noe inne i magen. Neste gang du er på ul kommer helt sikkert det lille fosteret til å hoppe og sprette rundt! Jeg tror ikke gutter fatter noe av hvor besatt man blir av tanken på baby. Tror at morsfølelsen må være sinnsykt mye sterkere enn farsfølelsen. Tenker nesten ikke på noe annet jeg, helt skummelt egentlig. Jeg har bare lyst til å være gravid nåååå. Er ikke helt sunt at man blir så besatt tror jeg, hehe. Jeg liker analysen din! :-) Høres veldig riktig ut! Jeg tror egentlig at han er klar, men tror ikke han innser det selv før han er i situasjonen. Han mener jo at han må studere først, men når han har gjort det så har han jo ny jobb osv osv. Det passer jo sånsett aldri. I forhold til hvor negativ han var før, er han jo heelt klar nå. Skal spørre han hvordan det ligger an i kveld, blir gal av å gå og lure på hva han tenker. Huff nå må jeg på jobb:-( Men er tilbake igjen rundt kl 17. Så vi kan jo snakkes mer da hvis du vil? Vi er flinke til å skrive langt, hehe. Kjempegøy! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Nå har jeg snakket med samboern, leeenge. Han mente at han hadde blitt glad hvis jeg ble gravid, men at han ikke ville prøve. Han mente at han skal fortsette å hoppe av i svingen, men kanskje bare 3 av 5 ganger da. Jadda... får håpe jeg blir gravid av det, hehe. Har du hatt en fin dag? Hatt el enda da? Du kan ikke være gravid da? Oj det ble mange spørsmål, hehe. Hvis du ikke få tr så får du jo sikkert innvendig ul eller noe for å sjekke det ut:) Kanskje det er en spire der? Det hadde vært bra det!!! Klem
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #17 Skrevet 6. desember 2006 Heisann! Så bra at dere har pratet skikkelig sammen! Det er jo viktig at dere har temaet åpent, og han vet at det er en ting du ønsker og er klar for! Vetu; Jeg tror kanskje han bare prøver å være litt "fornuftig" jeg. Han vet jo sikkert like godt som deg at det å hoppe av i svingen nå og da ikke akkuratt er det sikreste prev. middelet ;-) Det er jo stor sjangse for at det kan skje litt magi da *Ler* Kanskje han er litt som min sambo? Han hopper ikke av i svingen el noe, men han er fast bestemt på at det bør skje "naturlig" eller overraskende da. Han er litt motstander av min baderomshylle som nå er full av el-tester/grav.tester og termometere ;-) Men han sier ingenting, bare ler av meg. Og det er helt greit for meg, bare jeg får holde på med min greie!! Har hatt en fin dag vetu, vært blå himmel&sol å sånn, blir gla av sånt jeg:) Du da? Nei, ingen tr eller el ifølge testene, er garantert ikke gravid, da hadde det slått ut. Skal t lege neste uke, så får spørre ho da. Er jo veldig frustrerende da..... Hadde vært heelt sykt om det hadde vært en spire, men må nok fastslå at det skipet har seilt. Må nok vente t neste el/pp!!! Men gud vet når den kommer!!!!!!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2006 Ja det virker som at han kanskje er litt som din sambo, bare at samboeren din virker litt mer interessert. Det virker som om han ikke er redd for å få barn nå, han er bare redd for å prøve. Han sier han hadde blitt glad hvis jeg ble gravid, at vi har økonomi til det og at han tror han kommer til å bli en flink far. Hva er problemet sier nå jeg. Men nå har vi ihvertfall snakket ut om det så vi vet hvor vi står, så tror jeg at jeg skal la temaet ligge og se hva som skjer:-) Fin dag her og, var deilig å se noe annet enn regn for en dags skyld! Synes godt det kan komme litt snø snart. Det været som er for tiden vekker ikke den stor julestemningen i meg, hehe. Fint å få sjekka det hos lege, da finner du ihvertfall ut hva som skjer. Men tenk om det er en spire der da? Det hadde vært såå koselig. Vet ikke om det går an å ikke få positiv test, men være gravid for det. Har jo hørt om en del som tester mange ganger før den er positiv. Hvis det ikke er en spire kan vel legen sikkert finne ut av hvorfor du ikke har tr og om den kommer. Det finnes det jo piller som setter den i gang:-)
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #19 Skrevet 6. desember 2006 Syntes det er lurt det du sier der.Ta det litt sånn stille og rolig, egentlig så har vi jo all verdens tid enda, ikke sant. Verre når den biologiske klokken begynner å tikke ;-) En dag før du i det hele tatt aner det, så sitter den! Rart å tenke på så mange som blir gravide uten å planlegge. Tenk så deilig det hadde vært. Men når det er sagt så er det jo ofte ett sjokk også da, når man ikke venter det. Men dere har jo drøftet hva dere vil gjøre om det skjer, og da er jo alt bare gleden *Ler* :-) Uff, ja, jeg lurer på hva hun sier....(Legen) Skjønner ikke hva det kan være, var hos gyn for ca 5 mnd siden, med invendig ul å hele pakka, og alt var bare bra sa han. Så på eggstokkene mine å greier, spesiell opplevelse *Ler* Så hvorfor og hvordan dette skjer er en gåte for meg, og det er sjukt irriterende....... Har hørt om sånne hormon piller eller noe sånt, går det på samme greine? Lurer på om jeg kanskje skal blåse det opp litt når jeg kommer dit se (gjør ikke alle det hos legen? og si at jeg har ganske ustabile sykluser og nå når dette skjer i tillegg ønsker jeg en form for behandling... Eller noe... Vet ikke jeg.. Skal ikke en sånn kur hjelpe litt på fruktbarheten da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2006 Håper jeg klarer å slutte å tenke så mye på baby. Jeg innbiller meg at hvis både jeg og han tar det som det kommer og ikke planlegger, så sitter spira mye fortere enn hvis jeg stresser med det. Venninna mi sluttet på pilla og ville bli gravid, men ble det ikke. Men så kom hun inn på en skole og ville ikke bli gravd like vel, da ble hun gravid! Hehe. Men det er vanskelig å ikke tenke på det, er jo det jeg ønsker meg mest i verden! Men det er jo sant som du sier, vi har jo all verdens tid;o) Synes at du skal blåse det opp litt ja! Du kan jo også si at du har prøvd å bli gravid i over et år, men at ingen ting skjer. Kanskje du får pergo eller hva det nå heter. Det skal jo få fart på eggløsningen/fruktbarheten eller noe sånt. Da setter nok spira seg raskt! :-)
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #21 Skrevet 6. desember 2006 Hehe, ja vi får se, men har lyst til å klare det selv liksom....... Nå står sambo å leser alt jeg skriver så tror jeg må vente litt med å skrive jeg... Kommer snart *Flau*
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #22 Skrevet 6. desember 2006 Der; fikk jeg rista han av meg;-) Han er litt nyskjerrig på hva jeg holder på med her, tror jeg.. Hehe.. Raring ass....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #23 Skrevet 6. desember 2006 Hehe, så nysgjerrig. Sambo blir så oppgitt over at jeg sitter her og skriver hele tiden. Han skjønner ikke hva som er å skrive så mye om. Men han skjønner jo ikke hvor mye det her betyr for meg heller. Er så deilig å komme innpå her hvor alle forstår alt!
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 Ja, jeg vet, også kan man spørre om alt!! Alltid noen som vet noe om noe liksom :-) Er jo så mye å vite egentlig å, dukker opp nye spørsmål hele tiden syntes jeg ;-) Digg å ha ett sånt sted!! :-) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #25 Skrevet 6. desember 2006 Ja skkkelig digg!!! Ikke rart at man blir avhengig;-) Nå må jeg la bim ligge til i morgen og bare lese til den dumme eksamenen:-( Du får ha en fortsatt fin kveld, så prates vi :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå