Gå til innhold

noen som har besafe izi sleep setet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyd med det, eller prøvd det enda?? gleder meg til babyen kommer og vi kan bruke det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hører ikke til her på 3tri.... men ja, jeg har izi sleep. tror jeg kommer til å bli kjempe fornøyd med det. nærmere sommeren kommer isofix til den, bare å løpe & kjøpe!!!

Skrevet

Bare et tips, den er Mye tyngre enn de andre stolene, ser for meg slitne armer når barnet vokser til, har også hørt at det er en svakhet på håndtakene, de faller plutselig av, kjempe skummelt om barnet ligger i stolen.

Skrevet

Den er ganske fancy ja, men vekten hindret oss i å kjøpe det.....er grusomt tungt i forhold til andre stoler...var å teset det i butikken da vi har HTS Be Safe Combi x1 til storesøster, og er kjempefornøyd, men...endte opp med Akta Graco Logico S!

Skrevet

Har bestilt hts besafe izi sleep, det er de tryggeste setene ved evt ulykke sies det, tungt kan det gjerne være, skal bare stå i bilen uansett..:-)

Skrevet

for å være ærlig skjønner jeg ikke poenget med å kjøpe et sete med liggefunksjon som du ikke kan bruke i bilen, om du ikke har tenkt å ta ut setet. men meg om det.

Skrevet

Har vurdert izi sleep setet selv, men jeg vet ikke helt. Lurt litt på Maxi cosi... Får vel gå til butikken å finne ut hva som lønner seg å kjøpe. Har ikke lyst på et sete som veier ett tonn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...