MissHønemor Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Kan dere gi meg noen gode og saklige argumenter på hvorfor/hvorfor ikke jeg bør vaksinere snuppa mi? Er i tvil hva jeg skal gjøre. Har prøvd å satt meg litt inn i det,men ikke godt nok. Takk
Happy Ignorant Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Utsett vaksineringen, og les alt du kommer over om vaksiner! Det er mange linker til lesestoff nedover på siden her og hos vaksineopplyste foreldre: www.vof.no
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Du kan jo se denne dokumentaren her.. http://video.google.com/videoplay?docid=8610554679207090010&q=vaccination&pr%20=goog-sl Jeg har vaksinert mitt barn, og han tålte det ikke, så jeg holder meg unna vaksinene fremover. Han fikk alle vaksinene det første året (som han reagerte på) pluss den nye prevenar vaksinen mot pneumokokker. Det holdt på å gå galt siste gang så ergo er det nok best å holde seg unna.. Det betyr ikke at det gjelder for alle, men jeg er veldig skeptisk til vaksiner. Må nok innrømme det. Det blir en vanskelig avgjørelse å ta med neste mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå