Gå til innhold

Søtlig lukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd ei søtlig lukt av utfloden?

Ikveld synes jeg det oser ei søtlig lukt av meg...

I går påpekte sambo den søtlige lukta... Har aldri hatt sånn lukt når jeg egentlig sku hatt mensen... Er jo som sagt 9 dager over ikm.. Men har menssmerter....

Noen som vet hva den søtlige lukta kan komme av?

Har jo hørt at noen får sånn når man er gravid, men er det noen her som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet no om det her altså?

Skrevet

Kanikke si jeg husker å ha hatt det slik.... men jeg har aldri vært gravid, så da KAN det jo være et tegn på det?

Har du testa da? Siden du er 9 dager over IKM...

Skrevet

Hei, jeg er innom på besøk fra 1. tri.

Hm, jeg har ikke opplevd at utfloden min lukter annerledes, men jeg har mer utflod en vanlig. Men, urinen min fikk en annen lukt enn den pleier...

Lykke til! Blåser litt babystøv på deg! ;o)

Skrevet

Har ikke testa meg enda...

Gjør vel det i morgen... Men er nå redd for å få et neg resultat... Kommer jo til å finne det ut før eller siden...

Klem

Skrevet

Jeg lukta søtlig da jeg var gravid sist. Nesten som kvalmende søtt..(eg. mellomting mellom søtlig/sur-melk.....) Vet ikke om su skjønner det, men det er min beskrivelse. Også av urinen lukter det søtt, honnikorn sier noen, og det stemmer kanskje at det lukter det. Men tenkte ikke på det den gang, husker bare at det luktet søtt. Test deg du, trot muligheten er STOR gor at du er gravid ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...