♥maxen min♥ Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Stakars lillegutten min. Da han fikk vaksine på 3mnd kontrollen skrek han veldig mye på natten. Og etter det endret søvnrytmen han seg og jeg er oppe 4-9 ganger om natta, har ikke sovet mer enn 1,5 time kanskje 2 sammenhengende de 2 siste mnd. I dag fikk han vaksine på nytt, og etter jeg la han for 45 min siden har han skreket to ganger og fått kos og litt ekstra mat. Lurer på hvordan denne natten blir.. Han har vært en del syk siste mnd og fått medisiner som han ikke har likt, og nå nekter han grøt og grønnsaksmos som han ellers elsker, så nå får han bare pupp og mme, for jeg begynner å miste melken antageligvis fordi jeg er så sliten om dagen. Noen andre med små søte som har reagert sånn etter vaksinene? Ellers som sliter om natten? Håper det går seg til snart. Begynner å bli litt frynsete på natten, litt mer i tåka..
♥maxen min♥ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2006 Tror han nekter grøt og gønnsaksmos fordi han forbinder det med medisin, for han kniper igjen med en gang skjea kommer stakars. Så kutter det ut en ukes tid for å se om han "glemmer" medisinen, får jo ikke de lenger nå så.
så var vi 4 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Vi hadde ei uke med omtrent ingen søvn for Martin våkna hele tiden og trengte kos og sutta si. til slutt tok jeg han i senga sammens med meg og nå har han faktisk sovet til 9.30 en gang og står aldri opp før kl 8. det er himmelsk. Håper ikke Martin reagerer så veldig mye på vaksina han får på mandag...
♥maxen min♥ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Sover han sammen med deg hele natten? Hvor gammel er han? Tar Maxen oppi sengen mellom 5-7 om morningen og da sover han ganske bra, men vet ikke om jeg "tør" ha han der hele natten i tilfelle han ikke vil sove i egen seng igjen, for vi skal snart flytte han på eget rom.
så var vi 4 Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 han er 6 mnd nå. Legger han i si seng om kvelden og tar han til meg når han våkner i 12-1 tiden for å spsie. Sambo ligger på sofaen for han er så redd for å knuse han Er ikke noe problem å legge han i senga si, og det er noen netter han sover der hele natta også, til min store sorg for nå får ikke jeg sove uten han...
-carina- Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Det er flere som har slitt med søvnen i juli-klubben i alle fall... Ikke hørt at det har hatt sammenheng med vaksinen før. Men det man sier er at de har fått bedre syn, de har oppdaget verden. Har derfor ikke tid til å spise seg mette på dagtid, da det er så mye annet å se på. Våkner derfor oftere på natten for å spise da. Skjer ikke så mye på natten, så da har de tid til å spise... Sikker på at han blir mett av maten på dagtid? Kan det være sånn at han blir forstyrret av dere? Jeg har samsovet etter første natt-pupp, men har nettopp sluttet med det igjen. Av den grunn at han ble forstyrret av oss. Han våkner mindre nå enn han gjorde da vi sov sammen... Ellers synes jeg veldig mange klager over dette fra 3-3,5 mnd... Tror kanskje det er en periode de må gjennom... :o/ Gutten min har også våknet mer en periode, men det har bedre seg nå, tror han spiser bedre på dagen nå pluss at vi som sagt har sluttet med samsoving... Lykke til! )
Marius06 + tvillinger Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Hei. Det der med flying om natten var som om jeg skulle sagt det selv. Marius sov hele natten fra han var 3 uker, men fra han var ca 3 måneder har han sluttet med det. Her er det også helt vanlig å måtte opp og putte i smokken 7-8 ganger. Var litt lettere da han sov på rommet vårt, men jeg flyttet han i håp om at han skulle sove litt bedre der, men så har altså ikke skjedd. Nå må jeg begynne å tenke meg om, om han endret sovevanene etter vaksinen også???? Jeg går rundt om dagen og føler meg skikkelig fyllesyk pga søvnmangel. Ikke har det vært lett å få tatt igjen noe på dagen heller, for Marius har pleid å bare sove 30 minutter av gangen. Men, den siste uken har dette bedret seg litt, så det er lys i tunnellen.... vi skal ta den andre sprøyten i morgen. Får jo helt vondt av de, sånn som de skriker når de blir stukket. men, gleder meg til å veie og måle han. Jeg har en grådig liten gutt. Har ikke ammet siden uke 8 pga dårlige råd fra helsestasjonen som medførte brystvegring. Jeg syntes det er vanskelig å vite hvor mye mat man skal gi. Jeg tror ikke han har magemål, han spiser det han får servert Håper guttene våre får bedre søvnvaner snart!!!
-carina- Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Så svaret du ga til hun andre her nå... Vi har alltid lagt gutten vår i sin egen seng første runde om natten. Fra han var 1,5-2 mnd begynte vi å ta ham over i vår seng etter første natt-pupp. Sluttet med det igjen i forrige uke. Nå ammer jeg og så legger jeg ham tilbake i egen seng. Han har ikke "klaget" over det i det hele tatt, virker som han synes det er deilig, siden han blir så forstyrret sammen med oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå