Gå til innhold

Andre symptomer som ligner på det å være gravid? Sikkert dumt sprm...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå i uke 9+5, har ømme bryster, har vært kvalm, til tider ekstremt, men det har nå gått over. Jeg føler meg ikke gravid, og det er vel pga at jeg ikke har innsett det enda. Jeg og samboeren hadde sex kun èn gang uten kondom (og èn gang med kondom) den mnd jeg ble gravid. Jeg fatter ikke at det kan skje på bare en gang. Jeg tok en test 4 dager etter forventet mens, og fikk positivt. Tok bare denne ene testen da jeg trodde det var nok. Jeg er førstegangsgravid, og kanskje det også spiller litt inn.. Det jeg lurer på er om det er noen andre grunner til uteblitt mens og èn positiv test enn at jeg faktisk er gravid....? Sikkert dumt sprm, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er nok gravid kjære du. mensen har ikke kommet enda, har den vel?

 

Det skal jo faktisk ikke mer til enn ubeskyttet sex en gang for å bli gravid. (urettferdig nok, når en tenker på de som prøver og prøver og prøver..)

 

graviditetssymptomene kommer og går.jeg foreslår at du nyter de dagene du ikke er plaget med kvalme eller annet jeg. snart har du stor mage! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, mensen har ikke kommet, ingenting blod, ikke festeblod en gang.. Gleder meg lykkelig over å være gravid, men så kommer tvilen... Men takk for svar :) det hjelper å høre det fra noen andre :D Ja, tenker også på de som prøver og prøver... Var ikke planlagt her i gården, men er overlykkelig :)

 

Nok en gang takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid ja. Selv hadde vi sex kun en gang den mnd jeg ble gravid. Vi gjorde det jo etter at eggløsningstesten viste at jeg hadde eggløsning, men du kan ha hatt flaks/uflaks og truffet på akkurat den fruktbare dagen. Det er nok det vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...