Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er litt nysjerrig på hvordan det stort sett er? Er jeg veldig heldig tro, eller har de fleste det som meg? Lille gutten min kan ligge rolig en stund i senga si før han til slutt sovner inn av seg selv.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det gjør min også, det er så deilig
Benni-min Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Min er lett å legge, og har alltid vært det. Sover i egen seng hele natta. Legges mellom 18.30 og 1900. Sovner i løpet av minutter alene. Synger so ro lille mann og går ut. Sover i ett strekk 12-14t før han våkner igjen. Håper det fortsetter slik.
så var vi 4 Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Ikke noe problemer her i gården heller, men lurer på om alle unger blir sånne små monstre når de blir eldre eller om de som plages med å legge eldre barn alltid har hatt vansker med det...
AE84 Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 her og, sovner enten til flaska eller rett itte jeg har lagt an i seng...her er han steimtrøtt kl 18, så sovner senest 18.30! har sovet til 6, men nå vil han også ha et måltid kl3, men sovner med maten i munnen;)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Det lurer jeg også på....hmmm.. HI
mamma til<3<3 Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 det gjør min lille gutt også.legger han kl 19 og da sover han innen 15min.Sånn har vi hatt det i 3mnd,han er litt over 5mnd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Men tar det alltid kort tid før han/hun sovner, eller kan de ligge en stund? HI
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Vi legger jenten vår kl.19,30 og da går det som regel 15-30 min før hun sover. Vi pleier å måtte inn og ut med smokken noen ganger, holde litt i hånden. Men hun sovner nå uten byssing. Dersom hun begynner å gråte og ikke vil stoppe tar jeg henne opp, men blir inne i rommet. Også prøver vi på nytt... er kjempefornøyd jeg. Venner har vært gjennom mye værre en oss akkurat der.
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Stort sett er veslegutt utrolig grei, han trenger en hånd på kjakan rett før han sovner og det blir noen turer inn og ut pga smokken men det er bare barnemat )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå