Gå til innhold

Noen som gidder å svare en sliten prøver???


LilleVakreAnna

Anbefalte innlegg

Veit ikke om noen gidder, men jeg lurer veldig på en ting i forhold til ømme pupper og evt. graviditet.

Jeg pleier alltid å få ømme pupper 1 uke etter el, og det varer til 2-3 dager før tr. Denne perioden skjedde det ikke noe før ca dag 25, og nå er puppene mine på en måte ganske tunge, og større enn vanlig (merker det på bh'ene), men ikke spente som vanlig før tr.

Bruker å ha stabil syklus på 24-25 dager, er nå på dag 27... hadde bittelitt rosa utflod i går, og regner med at tr er på veig, men klarer ikke å la være å håååpe litt... men har prøvd i godt over 1 år nå, så...

Kjempetakknemlig for svar!!!

 

Kos dere med spirene iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. hva er det egentlig du spør om ?

Om du kan være gravid?

 

Klart det er mulig!

 

Men det er desverre vanskelig å si, ettersom alle er så forskjellig!

Mine pupper krympa de, og forble små helt til uke 8...

 

kjenner du til livmortappen din da? lettere å sjekke der..

 

om du er gravid skal den ha trukket seg så langt opp at det er vanskelig å rekke den, og den skal være litt hard men myk utenpå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, har ikke det skjønner du. Har ikke testa det siste halve året, blir bare lei meg. Blir jo uansett det når tr kommer da, men...

Er så irriterende at jeg er på overtid, for da er det jo umulig å ikke håpe og lure litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt poeng, hva er det egentlig jeg spør om!!

Jeg lurte bare på om dere merket stor forskjell fra pms-ømme-pupper til gravid-symptomer! Leser jo alle steder at puppene hovner opp når man blir gravid, men er dette veldig forskjellig fra pms-symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt så bare "forsvant" mine, men det har sikkert noe med p-hormonstopp og sånne ting.

og så kom de tilbake over natta i uke 8, måtte kjøpe ny BH med en gang, for alt var for trangt!

 

Da var puppene tyngre enn før.. faste på en helt annen måte, lissom..

 

jeg hadde mye menssmerter da.. så jeg ventet jo mensen hvert øyeblikk både to uker før og i ukesvis etter positiv test..

 

har du gått langt på overtid tidligere da?

 

Sjekk livmortappen da;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg slutta med p-piller for 1,5 år sida hadde jeg noen sykluser på 28 dager, men siden har jeg aldri gått over 26 dager. Men det kan jo sikkert skje da, og er jo bare en dag!

Jeg har sverga på å ikke sjekke tapp denne gangen... må prøve å vente til fredag, viss ikke tr kommer da!:)

tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...