Gå til innhold

vond mage, hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

begynnte me grøt for 1uke siden (smaksprøve)! likte d kjempe godt! og ingen reaksjoner!! hadde pause i helga, men ga en liten porsjon i går (ca 6ts), og i dag ga jeg det samme (var visstnok ikke like godt i dag, men), men...rett etter maten begynte han å sutre, vond mage...men det kom litt fis, og drakk 100ml mme! så i kveld etter legging, våknet han etter 1time med veldige smerter, og tydelig at han presser på noe!!??!!

kan det være grøten han reagerer på? reagerte jo ikke forje uke!!??!!

eller kan det være pga at jeg har begynt me level 2 på smokken og at han derfor får for mye luft i seg når han drikker??

hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er luft.

Her for to kvelder siden våkna Lukas av et skrik. Jeg gikk opp for å trøste, men fikk ikke roet han ned, verken med byssing eller gåing... Måtte ta han med ned i stua og la han på magen på min mage. Først kom det en rap, så maaaange fis :) Tenkte på at det kunne være grøten jeg også, men den har han aldri reagert på. Han får 2 porsjoner i løpet av dagen, begynte for 3 uker siden.

Tror de svelger en del luft når de spiser grøt. Det er veldig viktig å rape Lukas etter hvert måltid, ellers får han fort vondt...

Skrevet

aha...raper du etter grøt og alså!! for det har jeg ikke gjort!! kan jo være det da! men har jo ikke gitt ham så mye, og har jo rapt han etter flaska men!!

bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!

for bare 3 uker siden begynnte du?? åsså gir du 2måltider nå?? det gikk raskt, hvordan økte du, litt hver dag eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...