Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Det er litt frustrerende for jeg er 25+2, så den skal jo vokse en stund til... men det var også sånn forrige gang at jeg absolutt ikke trives med å få mage, synes nesten det er litt flaut... Selvom jeg er ikke stor i meg selv, er 165 og veier nå 54kg, og folk sier at jeg ser fin ut, men jeg føler meg ukomfortabel likevel... Noen andre,-eller andre med råd?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 I samme båt her ja.. Liker ikke å gå gravid i det hele tatt jeg Har ikke såå stor mage enda, er halveis. Likte det ikke sist gang heller jeg
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes det er koselig å kjenne spark, men magen kunne jeg godt vært foruten,- går bare og venter på å føde lissom.
Xenaen Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Skjønner hvordan det føles, egentlig - kanskje fordi det er litt privat? Min mage får så mye oppmerksomhet, liksom? Jeg vente meg ikke helt til magen i første svangerskap - lukket kjøleskapsdøra over den, osv. Den var mest i veien! Men det ble bedre i andre svangerskap. Hvordan ser du på andre gravide? synes du de er vakre eller bare plumsete?
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 jeg synes det er pent på andre gravide, men klarer ikke å venne meg til den, så blir også litt til at jeg prøver og skjule den, det går foreløpig greit om jeg ikke har veldig tettsittende klær.
Xenaen Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Kanskje det er vanskelig siden en ser ens egen mage ovenfra?? For det er det jo ingen andre som gjør. Du vet - andres føtter ser så himla små ut, mens sjøl har man de pailabbene... Ta bilder (la kjæresten ta, eller bruk sjølutløser) og beundre deg sjøl. Skriv ned pene ting om magen din, og les dem hver gang du tenker negativt. Få noen av venninnene til å skrive pene ting om gravide osv... Kjekt om du hadde fått snudd tankegangen, ikke sant?
Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Du er ihvertfall ikke tykk!! 54kg på 165cm er ikke mye. Jeg er 168cm og veier 73kg. Her vises det mage selv om jeg går inn i min 15.uke i mårra. Synd du ikke liker magen, for du kler det sikkert. Men det er jo heldigvis, for deg, bare en liten stund. Lillebebisen trenger litt plass i kroppen din vettu.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns også at svangerskapet generelt er slitsomt, helst skulle jeg dyrket nurket på glass! :) Hehe, det er jo fantastisk og fint og flott og alt det der, men...uff... det tar jo så lang TID, også går man bare der og vokser og venter....... nei, man skulle bytta litt på, neste gang kan sambo spy og ese utover i ni mnd....
Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Ja akkurat det med å legge på seg så mye liker ikke jeg heller. Nå tenkte jeg bare det der med magen. -Det verste er at du også legger på deg alle mulige andre steder. De kiloene er vanskelig å bli kvitt!! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå