Gå til innhold

anng. størrelse på klær (ikke til barna!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker str.36-38, eller M.. i bukser. Men hvis jeg skal kjøpe enkelte bukser med en størrelse i bredde og en i lengde, så er det så rare tall...har aldri kjøpt en sånn bukse før.. noen som kan gi meg en pekepinn på sånn ca nummer jeg ville brukt, så jeg ikke må ta med meg hundre bukser inn fordi jeg ikke aner hva str. jeg bruker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 58-60 kilo og 172 høy...

Jeg bruker 28 (fom 27 tom 29) i livet og 32 i beina...

:o)

Skrevet

Hmm... må nesten bare prøve.

Jeg er 174 høy og veier 64 kg. Bruker 30-31 i livet og 34 i lengde. Ellers bruker jeg 38-40 eller L.

Du bruker sikkert en litt mindre str., siden du bruker 36-38.Kommer litt an på om du er lang i bena osv...

Skrevet

30/32 tror jeg nok er str din! (30 i vidde og 32 i lengde-hvis du ikke er over 1.70 høy)

Skrevet

må nok bare prøve deg fram...går du på levis eller lee bukser, så er butikkdamene som regel veeeeldig flinke på å se på kroppen din hvilken str du skal ha;)

jeg trngte ny bukse etter fødselen, sprang fra butikk til butikk å prøvde alle lee buksene der var...så kom dårr en butikkmann og skulle hjelpe (i den siste butikken;)) og han ga meg en levisbukse, og den passa perfekt....han kunne alså bare ta en titt på meg å se hvilken bukse jeg kunne ha;)

er foresten 165cm....og bruker ca 30-31 i lengde;)

Skrevet

tipper mellom 28 og 30 i livet, beina dine aner jeg ikke hvor lange de er! JEg er 177 høy og bruker 34-36 i beina.

Skrevet

du skal nok bruke 28/30"

122

Jeansstørrelser oppgis oftest i tommer f. eks 30/32". Det første sifferet angir livvidden og den andre innerbenslengden. Samme størrelser brukes for herre og dame. Her kan du se tommestørrelsene angitt i centimeter.

26" = 66 cm 27" = 69 cm 28" = 71 cm 29" = 74 cm

30" = 76 cm 31" = 79 cm 32" = 81 cm 33" = 84 cm

34" = 86 cm 36" = 91 cm 38" = 96 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...