Gå til innhold

Da har jeg fått dato for IVF i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Vi skal til vår første IVF på St. Olavs i Trondheim i uke 8, 23.februar.

Så nå har jeg gått gradene på disse fora; begynte som veeeldig naiv prøver på "Bli gravid", tenkte at dette kom nok til å gå raskt.

Det er 17 ikke akkurat bekymringsløse måneder siden...

For et halvt år siden snart beveget jeg meg over til "sliter" forumet. Med like mange tanker, men med en litt strengere rynke tvers over panna...

Nå skal vi da snaaart igang med assistert befruktning, og følelsen nå er at "vi rykker stadig nærmere mål". Håper inderlig at den følelsen stemmer.

Har vært å sneket litt her på forumet de siste dagene, ettersom brevet fra St.Olavs kom nylig. Og jeg ser jo at mange har lyktes med denne metoden, og det gleder jeg meg veldig over.

Jeg er så glad for at dere fins der ute, og håper dere vil dele de dyrekjøpte erfaringene deres med meg/oss.

Snart kommer det en pakke i posten med masse remedier som jeg ikke vet "attfram på" som vi sier i Nordland, og da håper jeg at jeg får komme med masse dumme spørsmål som jeg trenger svar på.

: )

Fortsetter under...

Hei og velkommen, får jo håpe du slipper og være her så lenge hehe.... og det fins ikke dumme spørsmål kun dumme svar!! :o))

Vil ønske deg lykke til videre og jeg krysser fingre og tær for deg..

Hei du!

Jeg hører også til ved St.Olavs, og der er de kjempeflinke!

Så dere kommer i gode hender, det skal du vite:-)

Når det nærmer seg må du bare spørre om løst og fast,

mange her som har masse kunnskap å dele. (dessverre, hehe)

Håper ventetiden går unna i en fei:-)

Takk, takk :)

Gynekologen min skryter veldig av personalet og avdelingen og utstyret og teknikken ja. Førsteinntrykket av personalet er iallefall kjempebra, hun var skikkelig hyggelig hun jeg snakket med i dag på telefonen, fikk meg til å føle meg veldig velkommen.

Annonse

Hei og velkommen hit!

Dette er et kjempefint forum synes jeg.

Så bare spør, her er det mange som svarer gjerne. Og dessverre har vi mye erfaringer........

Kan jeg få spørre hvor du bor? Ikke sikkert du vil svare på dette, mange vil være anonyme. Og det er helt greit.

Jeg bor ihvertfall i Bodø..........

Lykke til videre!

Hei flippa! Gratulerer med ivf time!!

Jeg venter også på innkallingsbrev fra st olavs..

Når ble dere søkt inn??

Vi ble søkt inn i juni, og får ikke oppstart før i januar/februar, uten at de kunne si dette sikkert.

Har ihvertfall ikke hørt noe fra dem på ei laaaaang stund.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...