Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 er så plaget med kynnere på jobb, og lurte på om det var flere som plages med det? jeg er bare 14 uker på vei, har aldri hatt det så her tidlig før, og bekymrer meg masse!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg har endel kynnere nå, begynte i uke 12. De kommer vis jeg stresser eller går mye, så da forsøker jeg å ta det mer med ro. Kanskje du skulle snakke med lege om å bli delvis sykemeldt en periode?
Xenaen Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei, trykka litt feil og ble anonym...? well, godt å høre at det er flere. Kanskje fordi vi er tredjegangs?? Har gitt beskjed på jobb om at de etter jul må tilpasse litt så jeg får litt roligere dager. Sånn som det er nå har jeg tre grusomme dager og to helt slappe (er lærer)... De skal ta hensyn til det. Tenkte som så at jeg holder ut de siste ukene! Takk for svar!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Så artig, jeg utdanner meg til lærer nå! Holder på med praktisk pedagogikk, jobber også som lærervikar. Dersom du har mulighet så sitt så mye som mulig, men jeg vet selv at det ikke alltid er like lett når en må jogge rundt og hjelpe elever, skrive på tavlen osv.
Xenaen Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Ja, har veldig snille elever, de forstår om de må komme opp til mitt bord med bøkene! Det som gjør det vanskelig er de praktiske fagene - musikk og gym! For da kan jeg ikke bare sitte og være passiv, det fungerer bare ikke! Helt utrulig at vi er i så lik situasjon da! Hehe.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg skjønner godt at det blir problematisk! Var vikar i K&H på mellomtrinnet og stod og gikk nesten 3 timer i strekk og merket det både på at jeg fikk bekkenløsningssmerter og endel kynnere, så jeg må nok takk nei til de fysisk aktive timene heretter... Glad jeg skal ha didatikk i "stillesittende" fag når jeg skal ha praksis til våren!
Xenaen Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 ja, man kan jo ønske å få timeplanen en smule tilpasset også, det regner jeg med at jeg får. etter jul, vel og merke. Men fram til jul skal jeg prøve å ta det med ro. Men det er faktisk ikke så mye som skal til - gå litt fort, eller lignende
minah Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg venter ogsaa nr tre, og kjente noe som kunne minne om kynnere i uke 12 (er naa i uke 14) Jeg begynte aa tenke paa for tidlig foedsel, for i de to foregaaende svangerskapene kjente jeg ikke kynnere foer rundt 17/18 uke. Jeg dro til legen og fikk innvendig ultralyd for hun skulle sjekke lengden paa livmorhalsen. Den var lang nok, men hun saa en liten aapning/tapp helt oeverst. Hun mente det kunne vaere fordi jeg venta nr tre og det ble litt "slappere" der, eller at livmoren min bare er saann. Har ikke hoert noe om det med nr 1 eller 2. Jeg skal tilbake neste uke og sjekke igjen. Tro om det kan ha med tidligere kynnere aa gjoere....?
Xenaen Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Hm,,, det var interessant! Ja, du kan jo si at det "minner" om kynnere, for det er vanskelig å være helt sikker - ikke som når man nesten er fullgått og magen står ut i en tut! Ja skal til jordmor i uke 18 og får snakke med henne om det. Glemte hele greia da jeg var på ul på tirsdag for å sjekke termin! Teite meg, hun kunne sikkert mye om det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå