Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er det flere her inne som kjenner at dere kan bli skikkelig irritert på babyen deres selvom dere elsker han høyere enn alt? Og som får skikkelig dårlig samvittighet for å bli irritert på en liten uskyldig baby som ikke gjør noe for å irritere deg med hensikt? Er vel kanskje normalt å kjenne det sånn eller hva? Kanskje jeg bare er ufattelig sliten og derfor lite tolerang. Er sjelden jeg kjenner det sånn altså - men etter å ha holdt på med legging en time uten resultat er det ikke lett å være like blid...
Libido- Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jepp, alle kan vel føle slikt iblant. Da er det viktig å få seg et lite pusterom. Få pappa, besteforeldre eller noen venner til å ta over litt, så du kan gjøre noe helt for deg selv. Noe du liker. Da tar det ikke lang tid før du har fått ladet batteriene igjen =)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Uff ja har hendt noenganger det... lille søte pjokken som aldri gjør noe gæernt... Er ikke like lett bestandig nei.. Det skjer ikke ofte hvertfall..
så var vi 4 Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Blir irritert på Martin av og til jeg også. Skjer mest hvis jeg er trøtt og sliten og har en rævva dag. ikke så ofte heldigvis...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Kjenner meg igjen på dette innimellom, når det er bare skriking og ingenting hjelper...... Litt av en tålmodighetsprøve noen ganger, så det er trening i å holde ut uten å bli sint. Jeg har veldig kort lunte, men roer meg fort ned, så jeg må gå unna og "få av meg" irritasjonen før jeg fortsetter.... Har veldig dårlig samvittighet, for når jeg "snakker" fornuftig til meg selv så er det jo ingen grunn til å bli irritert. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette... Noen gode råd?
Happy H Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Det e helt NORMALT og veldig menneskelig:) De som sier de aldri blir irritert på ungene sine tror eg lyger! D e slitsomt å være foreldre og mangel på søvn gjør noe m oss.. Frustrasjon over at de ikke vil sove osv e naturlig reaksjon tror eg. Og den dårlige samvittigheten,uff den e vond den.hihi... den dagen vi valgte å få barn ble vi samtidig dømt til et liv m dårlig samvittighet!!! Men d e lov å blir trøtt, sliten, lei og irritert!!!! Håpe småen din sovna snart..dåe d bare å slenge seg på sofaen under et pledd og slappe av, d har eg gjort no!! Ønske deg en kjempe fin kveld.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Helt normalt her i gården iallefall:) Men det går over like fort som tanken er tenkt. Lurt å få ta seg en pustepause - om det så er å gå ut av rommet og inn igjen:)
tæssejenta Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Ja, det har hendt noen ganger. Er veldig frustrerende når han gråter uansett hva jeg gjør, og når jeg bruker 1-2 timer på legging osv. Da lar jeg pappa´n ta over litt. Det hjelper som regel med en liten pause:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå