Gå til innhold

Trener/trimmer dere som vanlig?


gobop

Anbefalte innlegg

Selv har jeg det ekstremtravelt på jobben nå på høsten, så jeg rekker ikke selv om jeg gjerne vil. Skal nå prøve å prioritere minst 1 gang i uka på helsestudioet. Sist lørdag var jeg der og skulle varme opp med jogging på tredemølle som vanlig, men fikk skikkelig kramper nederst i magen - dermed måtte jeg bruke litt andre apparater i forhold til før :) Jeg er nå 7+ 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min og jeg hadde akkurat kommet inn i en god treningsrutine--og klarte aa foelge den de foerste par ukene i svangerskapet--men naa er det bare aa glemme alt som heter trening. Sover 14 timer om natta og ligger rett ut paa sofaen...og spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøver de dagene jeg får skvisa det inn......

Lite tips: Meld deg på vann-aerobic!!! :) Det er det jeg trener, og det er kjempe deilig!! Ikke kan du forstrekke noe eller ødelegge noe, og du blir bare så sliten du selv orker....

Deilig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har overhodet ikke overskudd til det!

 

men jeg prøver å røre meg en del likevel da, gå mye på jobb, og gå turer i ny og ne..

 

men NEI, det blir ikke en-to lengre treningsøkter i uka nei..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inte haft overskudd till något ekstra fram till nu egentligen, men tror jag ska återuppta spinningen og styrken, løptreningen(jogging) legger jag på hylla..blir for hårt føler jag på kroppen. Jag er meget aktiv i jobben da, jobbar i skipatruljen på vintern så får god trening der oxo,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener som vanlig,dvs 3 dager i uka på Elixia. Jeg har kuttet ut aerobic med hopping og løping. Er veldig glad i spinning :) og pilates / flow med stor ball. Det er god, rolig styrketrening.

Jeg er også mye trøtt og er veldig sliten,men jeg tvinger meg selv. Det er bare sååå deilig etterpå! Men det var en uke hvor jeg lyttet til kroppen,som skrek etter pause. Jeg er 10+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...