Gå til innhold

Nå er jeg lei av at lillegutt skremmer mammaen sin

Anbefalte innlegg

Jeg er rett og slett utrolig lei av å være redd når det har gått lang tid mellom hver gang jeg har kjent liv. Og så er jeg lei av at han har dager hvor han er så ufattelig puslete i sparkene sine. Stort sett er det jo full baluba der inne.. Nå har jeg gått i hele dag og bare kjent ørsmå puff fra magen, og så var det en laaaang periode uten noen ting. Så da drakk jeg te og vann og spiste sjokolade og mandarin.... Og fortsatt ingenting. Og så styrtet jeg et glass appelsinjuice, og vips kom det 5 friske spark. Og jeg kunne puste lettet ut.

Vet jeg sikkert høres helt hysterisk ut (har også stresset med dette før), men nå skal det jamen bli godt å få han ut snart. Sånn at jeg kan se han og høre han. Og sånn at pappaen også kan ha ansvar for å avgjøre om han har det bra eller ei :)

Puh! Det var godt å få ut hysteriet. Hi hi. Gleder meg til jordmorkontroll i morgen. Alltid fint med de faste kontrollene så man vet at ting er som de skal :)

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg.. Ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret.. Blir det selv jeg når det går for lenge mellom hver gang jeg kjenner henne.. Men et triks jeg har lært er å drikke vann med isbiter.. da blir det action :o)

Lykke til hos jordmor i morgen :o)

Helt forståelig.

Men bare vent - hvis du tror du blir MINDRE hysterisk når han er på utsiden av magen, tar du grundig feil - DA blir du skikkelig gæren !

Må sjekke hvert kvarter hele natten om han puster etc....

Gled deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...