Gå til innhold

merker dere noe jenter??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Merker noe, ja !!

Har så himla vonde kynnere og så vonde spark og harde stikk at jeg trur jeg blir gæren snart.

I kveld kommer endelig mannen min hjem for fødselen, så da kan jeg puste ut og glede meg til baby om to dager.

Veslejenta valgte et dårlig tidspunkt for å bli dårlig, var oppe med henne i natt mens hun gråt og hostet og kastet opp, stakkars.

Utrolig styr å stå krumbøyd over sprinkelsenga med harde tak i magen og tørke panne og spy og herje halva natta...

Skal bli så godt å la pappan få overta noen dager nå !

Merker ingenting til månen. Trur ikke den er fremme en gang. Her er det jo bare overskya og regn, regn og atter regn.....

Babyen gidder nok ikke komme ut i dette været... Han skulle bli fødd med ski på beina, som en ekte nordmann, ikke med kalosjer og sydvest.....:-))))

tja..... av en eller annen grunn er hjørnetenna blitt spissere, neglene usedvanlig lange og sansene mine er bedre enn noensinne!!!

klør litt overalt pga alt håret, men sitter nå her og nyter en rå og blodig biff......

merkelig dette med fullmåne......

gleder meg til å gå måneskinnstur med sambo;) har en usedvanlig trang til å ut og ule mot månen :)

Annonse

*helt svett nå*

måtte jakte rundt halve huset før jeg fikk tak i han! men de senete låra hans var ikke mye å skryte av!!

har du forresten lagt merke til at tommelen kan se ut som ett kyllinglår?

du får nyte mannen din i kveld, med en god chianti og flavabeans ;)

*Jummi!!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...