Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Først ble jeg kjempe rynkete på magen og puppene, og tenkte med gru at dette var slik huden min var blitt etter gravidmage og amming. Så begynte det å flasse av. Har aldri opplevd noe lignende, kan dra av store flak. helt pinlig å amme offentlig for det røsser. For ikke å snakke om at hele fjeset til babyen blir full av flass. Har noen opplevd dette? Har spurt litt rundt og ingen jeg har snakket med har opplevd eller hørt om lignende...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Nei, tuller ikke. Kanskje jeg burde høre med legen... kanskje jeg mangler et eller annet.. HI
Expat Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Nytt for meg også, spør på hs så sier de nok om det er normalt...
Katta&Eira Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror du mangler b-vitamin og GLA. Ellers er det noen som får utslett etter fødsel, men det pleier å klø, så du hadde vel visst det om det var det det var. Enig med de over, hør med lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå