Gå til innhold

Juni: Da Mathias fått sine første dykk


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Og det var jo så som så hehe... Ble litt skriking da ja, men så var han stuptrøtt også.

 

Syntes det var vanskelig jeg, å holde riktig, sprute vann og dykke han uten at han datt av handa mi! Har sååå lita hånd også, føler liksom ikke at jeg får ordentlig tak på han. men men det går seg vel til :)

 

Mathias storkoser seg i hvertfall i vannet, og første gang han har skriki i dag, bare kot seg tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da,var kanskje ikke så greit når han var trøtt men men... Vet du om det noen gang er for sent å begynne med babysvømming?? Min jente er 5mnd, og lurer på å begynne etter jul:) Kan det være litt sent da eller? Tenker da på lukke muskelen og slikt!! klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er "regelen" her er at man må begynne før de er 7 mnd, for da mister de denne lukke mekanismen dems :)

 

Så burde vel gå greit å begynne etter jul :) Og ta deg turen i svømmehallen på egenhånd, det er vel så gøy sombabysvømmingen! Har babysvømming på tirsdager vi, også er vi i bassenget på mandager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro...:) D blir nok bare bedre og bedre nå skal du se...han var sikkert bare trøtt og sliten...

 

Men du...jg kan ik på babykafe til torsdag heller jeg...skal på 5 mnd kontroll...TYPISK!!! ja ja...prøver igjen neste torsdag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro!! Vi har enda i dykket.. Det har gullet har vært syk og den andre mandagen ble det avlyst pga de ikke hadde varmet opp bassenget.. =( Gruer meg litt jeg da..

 

Jeg har hørt at det aldri er for sent til å begynne og at den lukke mekanismen går det ann å trene opp igjen.. Jeg ville hørt med de som holder babysvømme kurs hos dere, om hva de mener! =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at det er flere som koser seg på babysvømmingen. Vi har gått der sju ganger nå, og neste gang blir den siste på dette nybegynnerkurset. Men vi har meldt oss på nytt kurs på nyåret siden vi har hatt det så trivelig der. Linnea fikk sitt første dykk allerede andre gangen, og det gikk veldig bra. Etter det har det vært dykk hver gang, alt fra tre til åtte dykk (ser an dagsformen hennes litt). Vi går sent på kvelden, fra 20-21, men det går bra og neste kurs begynner en time tidligere. Da jeg var på besøk hos foreldrene mine sist helg fikk hun vist sine nylærte kunster for en stolt bestemor. Mamman min jobber nemlig på en skole hvor de akkurat har fått nytt varmtvannsbasseng. Og der kunne vi bade på kveldstid i fred og ro. Skikkelig luksus, og Linnea slappet så godt av vi vannet når det var så rolig rundt henne. Så hvis noen av dere har mulighet til å låne et basseng i nærheten av der dere bor eller er på ferie (spesielt om man har små som er skeptisk i vannet) vil jeg absolutt anbefale dere å gjøre det! Selv om vi hver gang har stressa litt med å rekke det og ser på det som et lite ork, er vi utrolig fornøyd hver gang vi drar derfra. Greit å "tvinge" seg selv til kvalitetstid ved å ha avtaler som dette. Tror ikke vi vil angre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...