Gå til innhold

litt redd noe er galt. 8 + 6 idag, og hadde i forrige uke en hcgverdi på 250 ca.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

hcg-verdiene varierer veldig fra person til person, men 250 høres veldig lavt ut.Sikker på at du hørte riktig? Hva sa legen? Mente h*n at det var ok?

Mener ikke å gjøre deg unødig bekymret, men dette ville jeg sjekket opp videre om jeg var deg.

Lykke til! Håper alt er bra.

Kommer de til aa ta en test til? Tror det som er viktig er at verdiene stiger--de skal doble seg hver 48-72 time i begynnelsen. Det hoeres lavt ut, ja, men det er jo ogsaa de som har veldig lavt tall... Snakk med legen din, du og se hva de mener. Dobbeltsjekk ogsaa at du hoerte riktig tall...

Jeg bekymrer meg også for hcg-verdien min (og en mengde andre ting). Søndag var jeg etter mens-termin 5+2, og hadde 475 i hcg. I formiddag hadde jeg nesten 1000, men jeg leser at nesten alle andre har flere titusener...

men man må også huske på at med høye tall kan der også være mer enn en, og det er ikke sikkert de vet... jeg hadde over 20000 når jeg var 7+0 men aner ikke om der er flere enn en... skal på UL i morgen da så får jeg se da...

hcg varierer veldig fra person til person... og det meste er normalt...

Annonse

kan jo være at jeg hørte feil fordi når jeg tenker over det så sa han 217, men legen er dansk og jeg skjønner ikke en drit av hva de sier. Kan jo være at jeg hørte feil eller har hatt en sa/ma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...