Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er barna deres som bruker denne?

Står de osv. Hvordan fungerer den da.

Tulla mi bare står i senga og tuller. Spenner av seg dyna så fort hun kan. Kan babysafe hjelpe?

Skrevet

Minstemann er 7mnd og har brukt babysafe siden han var 5mnd. Han ligger MYE roligere med den.

Eldstejenta fikk babysafe da hun var 9mnd. Da hadde hun reist seg opp i en måned allerede. Hun godtok posen umiddelbart og ble roligere i senga. Klarte etter kort tid å reise seg opp med posen på, men turnet ikke så mye rundt i senga i søvne og reiste seg sjelden opp midt på natta.

Det finnes poser som man spenner fast i madrassen, men det spørs om hun vil godta det når hun er såpass stor.

Skrevet

Ja tutta mi er 8 mnd, men så utrolig urolig. Skal skje noe hele tida hehe. Ser litt for meg at hun reiser seg med babysafen og alt, men gjerne verdt et forsøk. Ligger aldri samme sted i senga nå. Noen ganger på tvers, noen ganger motsatt vei av det jeg la henne, og bare et fåtalls ganger "rett" vei.

Men hvordan fungerer den. Er det bare den posen som man legger abbyene oppi, eller fester man dem fast til senga også ( tvangstrøye hehe)

Skrevet

Disse posene som man fester til madrassene er ikke lenger til salgs, ulovlig pga ulykker som har skjedd med de.

Skrevet

Når ble det slutt da? Vi kjøpte til lillejenta for 3-4 mnd siden

Skrevet

Tull og tøys. Vi har brukt dette på snuppa siden hun var ca 2 mnd fordi hun dreiv å aka seg ned under dyna. I går var vi å kjøpte en ny en (kjekt å ha når den ene er på vask), så de er å få kjøpt. Så lenge de festes etter anvisningene, er det ikke noe problem

Skrevet

Hvordan feste etter anvisningen? :o/

Stod ingen anvisning på vår. Har "snorene" rundt hele senga (ikke bare madrassen) og mellom to sprinkler...

Skrevet

Vi startet når knøttet var ca 4,5mnd. Bruker det enda pga at han er så urolig at han vekker seg selv.

Vi har babydan sin, og den festes rundt madrassen.

Skrevet

Det var det jeg fikk beskjed om da jeg var paa Fru Lyng her i Oslo, de selger ikke poser med seler pga risko for ulykker.. Du faar kalle det saa mye tull og tøys som du bare vil for meg.

Skrevet

De selger iallefall disse posene på reflex butikkene. Vi bruker slik på vår gutt og han er 5 mnd. Han endte på tvers i senga, snudde seg på magen uten at han klarer å snu seg tilbake til rygg. Dette gjorte at han ble helt fortvilet for kan jo ikke sover sånn. Med soveposen får han sove, og vi vet han ligger mye tryggere. Bruker ikke selen da, bare posen :)

Skrevet

Jenta mi er snart 11 måneder og jeg har brukt en slags "hjemmelaget" babysafe de siste ukene. Slet også med at hun bare reiste seg i senga og sparket av seg dyna hele tiden... Jeg hadde en sånn dynepose ( uten seler) og så sydde jeg på noen slags hemper på baksiden av den, gjennom de hempene har jeg da et bredt bånd som jeg knyter rundt madrassen og sengebunnen.Det gjør at posen ligger fast i bunnen, men hun kan allikevel rulle seg fra side til side. Hun får bare ikke reist seg opp:-) Etter at jeg tok i bruk denne har hun sovet som en drøm! Hun roer seg helt med en gang jeg legger henne i posen, og sover natten igjennom. Verdt å prøve:-)

Skrevet

Nei, utrolig nok ikke. Trodde hun skulle klare å dra seg opp allikevel, men det har hun til nå ikke klart. Hun protesterte litt de første gangene jeg la henne i posen, men nå roer seg hun med en gang hun kommer i den.-)

Skrevet

MIn datter på litt over 11 mnd har brukt babysafe fra hun var 8-11 mnd. For et par uker siden begynte hun å klare å komme seg ut av den.. Den siste uka har vi lagt henne uten, og nå legger hun seg faktisk fint uten. Er visst ikke Såå spennende å reise seg i senga lenger når hun skal sove:) Ihvertfall ikke hvis hun er skikkelig trøtt.

Skrevet

eg har brukt en slik pose til min sønn siden han var ca 7 mnd.. han sto og hoppet i sengen, det var ikke sjans å legge han. etter eg begynte med den posen sovner han etter 2 min. eg fester den i sidene på sengen men tar hele posen av han etter noen min.. når han er sovnet godt inn..tørr ikke la han ligge i den hele natta

Skrevet

nå er han foresten 12 mnd på søndag og vi gjør det slik enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...