Gå til innhold

Når kvalmen går over for de fleste, så er den blitt mye værre for meg. Flere som sliter med kvalme?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10. Til nå har jeg vært litt småkvalm av og til gjennom dagen/kvelden, men har klart meg bra. Dempet det værste med å spise salte kjeks. Men nå har det blitt mye værre. Nå er jeg kvalm hele døgnet, spyr og ingenting hjelper. Det er vel nå det burde snudd vel? At kvalmen skulle avta. Flere som har det slik?

Fortsetter under...

Hei Cathrine!

Kjenner meg godt igjen der, har vært i god form(litt småkvalm) til nå...plutselig kom det som en bombe og slo meg ned i forrige uke, er i 11. uke nå og håper bare for all del at det gir seg om noen uker....passer meg svært dårlig å være kvalm da jeg jobber som sykepleier og må kjenne noen lukter i løpet av dagen:(

Håper det snart gir seg for din del også!

Åhh så godt og høre at det er flere som har det sånn. Da får vi håpe vi slipper etterhvert, eller så er det jo de som går kvalme hele svangerskapet.........uhuu. Jeg jobber også som sykepleier forresten, men er sykmeldt nå.

Takk for responsen Lykke

hei hei...

kjenner meg så igjen med deg.. eg e blitt sykemeldt pga dette dritet.. kvalmen kommer med en gang eg slår opp øynene og går ikkje vekk igjen i løpet av dagen heller. klarer ikkje fungere normalt, når kroppen ikkje har noe mat og fungere på, for den kommer jo bare opp igjen...

men har noen dager som er bedre enn andre en de er skjeldne... blir mest sofa slit, og mandariner på meg:)

vel vi får krysse fingrene og håpe det forsvinner når vi nærmer oss uke 12..

men tingen e å spise mat som du har lyst på, uansett hva det er.. så du får fylt opp litt i magen..

har termin 05.07.07 eg:) 2 dager før deg:)

artig:)

Annonse

He he 2 dager før meg ja, ikke dårlig :-)

Jeg får servert 4-5 stk Ritzkjeks og et glass vann på senga som jeg hiver innpå før jeg våkner ordentlig. Det hjelper veldig. Prøv det! Prøvde med sunne kjeks uten sukker og salt, men det funka ikke i det hele tatt. Kanskje det er saltet som hjelper?

Andre sier at du kan raspe litt ingefærrot og trekke det som te, mens andre spiser eple og sverger til det. Tenkte jeg skulle prøve ingefærrot jeg, men i dag har jeg vært i skikkelig fin-fin form. Tilogmed vært i form til å bake brownies, nam nam. Skal ha med meg på jobben i morra.....gulp....senere i dag. Jeg må visst komme meg i seng jeg! ;

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...