Gå til innhold

Juni: Da har vi vært på 6mndrkontroll


Chatzy

Anbefalte innlegg

og tassen har blitt 71cm og veide 8120gram!!

jøye som tida flyr!!

 

Han var den eneste som ikke rulla krabba eller åla seg bortover...

Men så er han litt mer opptatt av å se seg rundt å så var han den eneste som hadde fått tenner enda.. har 3 nesten 4 nå!

 

det var høydepunktet i dag, for meg og tassen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig. Vi skal på kontroll neste mandag, gruer meg veldig for da skal Martin få sprøytene sine (ikke fått 5 mnd vaksinen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tassen fikk vaksina så ble han distrahert av en leke som hs hadde og da gikk det veldig bra.. bare et lite klynk så var det over :)

lykke til på kontrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da :) Ja de blir fort store disse små :)

 

Vi skal på 6 mnd kontroll neste mandag vi, blir nok ikke så gøy det for da skal Mathias få vaksiner, fikk ikke de på 5 mnd.

Men det er jo bestandig morsomt å se hvor store de har blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy...:) Alle er jo forskjellige....og det har ingenting å si hvem som var raskest ute m å gjøre det og det og det...syns nå jg da...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 5.5 mnd. og ruller ikke ennå. Når hun var 3 mnd. snudde hun seg, men ikke nå. Men hun sitter og drikker fra tuttekoppen, skravler og ler og er med ellers. Noen barn ruller aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på 6 mnds kontroll idag! Og både HS og barnelege var veldig fornøyd med utviklingen til Joakim!

Han var da: 6820g og 68cm.

 

Tiden flyyyyr altså! tenk for et halvt år siden var de heeeeelt nye.. (Og de fleste av juni bebisene lå enda i magen til mamma'ene!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 6 mnd kontroll idag vi! Det gikk kjempebra. Uff, ja tiden flyr!

Sofie var 67 cm og 6750 gram. Hun har fått 2 tenner midt på nede og 2 hjørnetenner oppe. Hun er så søt så ;)

 

Hun ruller seg rundt og snur seg og har nesten begynt å krype! Men nesten kan jo faktisk bety om 2 mnd også da.. vi vet aldri hva som er "snart" med de bebissene .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på kontroll i går. Da var Martine nesten 5 1/2 mnd. Hun var 8525g og 68,5cm lang. Synes de blir så fort store altså.

Vaksinene gikk bra. Et lite hyl på det siste stikket bare. Hun har ikke hastverk med så mye egentlig. Ingen synlige tenner og har kunn snudd seg et par ganger. Hun står faktisk ikke på fanget mitt engang. Men alle er forskjellige. Plutselig skyter hu sikkert fart hun også håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi vært på kontroll. lillemann er 10150 g og 72 og et kne langt ;) nekta å strekke ut kneet, så de regna med han var nærmer 74 cm. altså 72 cm pluss et kne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke på 6 mnd kontroll før omet par uker, men var å veide for et par uker sia, da va mini 8500 og 70 cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tung han knerten min! 68 cm og 8800 g. En liten kraftplugg! Det er mange som kommenterer at han er sterk. Legen også! Blir vel idrettsfantom som mora... (skryt, skryt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...