Gå til innhold

Eksamenshelvete!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, gjett!

Nå sparker ikke babyen min enda, magen har knapt begynt å vokse,

men er så trøtt og utafor at det ikke er mye lett å konsentrere seg..

argh... vil mye heller bare sove og sove..

og gjøre helt andre ting.. huset ser ut som en svinesti.. og skulle gjerne bakt litt og sånn.. om jeg bare hadde hatt krefter til det!

Men i stedet sitter jeg og trøkker over denne eksamenen.. herligheten, så lite motivert!!!

Å ja, har heldigvis bare en eksamen jeg da, og vi har fått utlevert oppgaver på forhånd så blir en av de trekt ut. Da, er det ihvertfall litt lettere å lese, men motivasjonen er lik null altså :)

Har en baby som er super aktiv for tiden (er i uke 28) og han har blant annet sparket i hele natt så jeg har ikke sovet spesielt godt. Men, det er jo koselig og da :)

Men, merker at jeg ikke har de store ambisjonene i forhold til denne eksamen altså...

Lykke til alle sammen!

Jeg er heldigvis ferdig om 2 dager og da er det fri fram til babyen kommer :)

Annonse

Jeg har heller ikke noe som helst motivasjon, vil bare få det overstått. Har sliti veldig siste måneden, tilbragt mer tid på BIM enn foran pensumbøkene. Går i koma pga. søvnmangel, og er spent på formen i morgen. Har ikke de store ambisjonene. Betyr liksom ikke så mye når man har en så stor begivenhet i vente. To måneder til fødsel. Etter neste lørdag er det JULEFERIE!!!!!! Gruer seg til i morgen, er redd jeg ikke skal få sove stort i natt, og at jeg ikke skal klare å få fram det jeg egentlig kan. Puggefag og tenkefag er ikke tingen nå. Husker ikke sist jeg hadde en god natts søvn! Vet liksom at det kunne gått så utrolig mye bedre om jeg hadde hatt normal søvn de siste ukene. Arrrrrggggggg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...