Gå til innhold

Bugaboo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp pakket opp Bugaboo`en min, og som den montøren jeg er, satt den sammen:-) Men synes håndtaket er litt løst, man kan bevege det to-tre cm fram og tilbake og det er veldig ubehagelig når man skal f.eks løfte over en fortauskant o.l. Noen som har samme vogn som kan fortelle meg om det er sånn den skal være eller burde jeg klage (evt. kan jeg gjøre noe selv)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også sånn. Det er sånn det skal være. Synes også det er litt irriterende, men du blir vant til det.

Skrevet

Hei Nuffa,

og takk for svar:-) Det er vel prisen man får betale for at man kan bevege det håndtaket opp og ned og alle veier.

Er du generellt fornøyd med den? Hvordan er den på vinterføre? ( om du har forsøkt da)

Skrevet

Min er også sånn!

Skrevet

Da skal den vel sikkert være sånn...er det andre problemer med den? Er det forresten noen der ute som fikk sin UTEN skjerm (altså den greia som beskytter mot vær og vind). Vi fikk beskjed om at den kom sånn..og at man måtte kjøpe skjermen i pakke utenom?

Skrevet

Hva tenker du på? Kalesjen? Nei, den fikk jeg med!!

Skrevet

Hehe, ja - kalesjen. Husket ikke hva det het i farten. Hvilken type har du? Den med flis? kom som sagt ikke med her, men de skulle forsøke å fikse det for meg.

Skrevet

Håndtaket skal være sånn ja..! Er veldig uvant i starten, men man blir fort vant til det.! :-)

Skrevet

Jeg fikk min med trekk til dypbag, "sitteinnsats" til sportsdel og kalesje. Alt i fleece. Er fornøyd, ja. Men skal ha en oth urban jungle etterhvert, det er den ultimate vognen. Synes buggisen er litt vinglete i selve sittedelen. Spesielt når den er i liggestilling. Føler liksom at han ligger med hodet i nedoverbakke... Dessuten er de små hjulene ubrukelige på grus og i skog. Vet at man kan snu sånn at de store kommer forann, men da synes jeg den er litt teit å trille. Skal kjøpe vinterhjulene når de kommer, men da mister man jo den svingbare effekten... Men liker veldig godt at jeg kan ha han mot meg. og så trenger jeg ikke å legge den sammen for å ha den i bagasjerommet. (har stasjonsvogn).

Skrevet

Fikk med alt over her som Nuffa beskriver - i flis!

Jeg er kjempe fornøyd med vognen, men den er til bruk i by og ikke så mange andre steder - altså den perfekte byvogn. Vi har en vogn i tillegg hvis vi skal i litt røffere terreng!

Skrevet

Jepp, håndtaket er sånn på alle. Jeg merker det faktisk bare hvis jeg ikke har stelleveske hengende på. Når man har vesken hengende der blir styret dratt litt neover på en måte... See?

Så, ikke noe å klage på der... :)

MEN, fleece-trekket til kalesjen skal følge med om du har kjøpt en cameleon. Så DET kan du klage på. I alle "brosjyrene" som følger med en nyinnkjøpt vogn, står det om alt som skal følge med...

Skrevet

Bor i USA, og kjøpte den her fra Baby USA og ble helt målløs da vi hentet den og fikk beskjed om at den ikke kom med de delene i flis.Er en camelon vi har, ja. Skjønner jo nå hvor sykt det er å få levert en vogn uten disse delene! Spesiellt siden denne vognen i forhold til andre amerikanske merker, er opp til flere hundre % dyrere.

Hvor har dere bestillt deres? Og har noen tips om en grei website hvor jeg kan finne oversikt over de ulike delene man kan kjøpe inn ekstra. Jeg har for eksempl ikke noen ryggstøtte i bagen, er det noe man må kjøpe ekstra?

Skrevet

Jeg har ikke ryggstøtte i min bag. Skal det være det? Ellers får du kjøpt løse trekk og kalesje på de fleste nettsider som har bugaboo. Har du fått spilene som holder kalesjen oppe?

Skrevet

Japp, spilene var med. Jeg var nettopp innom på bugaboo.com og printet listen over hva som SKAL følge med og der stod det klart og tydelig "1 tailored fabric set", så imorgen bærer det til Baby USA og jeg forlater ikke uten det settet;-)

Skal sikkert ikke være ryggstøtte med da. Trodde det var veldig vanlig. Kan jeg spørre hvor du bestillte din fra og hva du betalte?

Skrevet

Min er kjøpt på fru lyng i norge. Betalte svimlende 8500,-!!! man kan bestille fra babytrader.com til 6000,- løse trekk koster rundt 600,-

Skrevet

Ok, vognen var ganske mye billigere her, men trekket koster omtrent det samme.

Håper jeg kan få overbevisst dem imorgen da, kan jo ikke selge en vogn uten kalesj!!

Er du generellt fornøyd?

Skrevet

Oi, så nettopp at det hadde du jo svart på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...