Gå til innhold

UTEN SOVEPOSE I VOGNEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jenten min ligger uten noe sovepose i vognen. Men da har hun masse klær på seg da, og bobledress el.l. og ligger på lammeskinn. Hun er alltid så god å varm, heller for varm enn for kald. Jeg tenker at en sovepose oppi der er ikke nødvendig. Er det flere som ikke har sovepose? Hun er nå snart 5 mnd. Når hun kommer i sportsvogn, er hun nødt å ha sovepose da, eller går det an å la henne ligge på lammeskinnet da også, eller blir det for kaldt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint det. Men barna tåler bedre å bi litt kalde enn for varme.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kjøpe sovepose. Tenkte litt på voksipose, men skal vente til neste år tror jeg. Da er lillegutt i sportsvogn. Nå bruker han dyne og ullteppe. Her jeg bor blir det sjelden veldig kaldt. Lillegutt er 4mnd nå. Tror det går fint uten sovepose også.

Skrevet

Jeg måtte ta ut posen til min lille gutt.Han var helt klam stakkars..Han ligger i sports vogn og der har jeg ullskinn som han ligger på og dyne og et helse teppe.Kler han heller litt bedre enn at han skal ligge i den posen nå som det er 6-7grader...

Skrevet

Jeg putter gutten min i sportsvogn med sånn ullpose fra da jeg var liten. Den tenker jeg å bruke gjennom hele vinteren :) Kler på ham etter temperatur, men nå som det er så varmt har han strømpebukse, body, bukse, strikkejakke, boblevest, lue og votter.

Skrevet

du kjenner jo barnet ditt best på hva som passer. jeg ville nok heller valgt pose og mindre klær, men her jeg bor er det ofte vind og dermed kaldt. har hatt en baby som var skikkelig varm. hun sov i strømpebukse og genser i voksipose på vinteren, den yngste som nå er 20 mnd er kald og må ha godt med ullklær når hun sover i vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...