Gå til innhold

Hvordan går det med oss som skal teste ila denne uken?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!:)

Ja, da har jeg beveget meg over til rugedag 12 så vidt... Snart 5 timer siden det, ja:)

Har superømme pupper, men det er pga pregnylen som jeg tar annenhver dag og progestan. Ellers så er det bare litt stikkninger der nede idag...og litt vondt i korsryggen.

Igår hadde jeg "mensmurringer" innimellom ila hele dagen, men idag er de nesten helt borte... De varte vel i 2-3 dagerfra rugedag 8-9 sånn ca.

Ellers er det stille på en måte... Trett er jeg da *gjesp!*

Og følsom....Oh my God!!!! Overfølsom sippeguri er jeg blitt...

Så filmen Love Actually idag og måtte sitte å bite meg i lippa for ikke å sippe meg igjennom hele filmen. Tårene bare flommet over i enkelte scener altså.... Gode tårer vel og merke, ikke "lei-seg-tårer" :)

Det var så mye lengsel og kjærlighet i den filmen - akkurat slik vi har det, så den lå nært hjertet den filmen der..

Jeg skal bort på uis og ta blodprøve på torsdag kl. 0740 (labben åpner da...*knis*) om ikke mensen har komt enda da....

Så, hvordan har dere uke 47-jenter det?

Gode klemmer:-)))

Fortsetter under...

Jeg driver å får mensen nå.....rosa/rødt på papiret......

Riksen vil at jeg skal ta blod prøve allikevel!

så da blir det blod prøve på torsdag.

Føler meg ikke gravid heller så jeg er nok ikke det-men det er så kjipt å være skuffa....

Blir ingen "julegave"på oss i år!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!

Heia!

Jeg har mye mensmurringer, må sjekke hele tiden om jeg blør.......

Ømme pupper og større brystvorter.

En del kvalme........ Alt dette kan jo være på grunn av progesteronen..........sukk...........

Ja, Love actually er en kjempefin film, skjønner godt at `tårene bare flommet over`................

Du skal jo teste på torsdag!!!!!!

Jeg tester på fredag............

Masse masse masse lykke til!!!!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...