Gå til innhold

Har vært på ul : )


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, har vært på tidlig innvendig ul idag. Trodde jeg var 12 + 2 men er 11 + 2. Det gjør ikke noe. Men så fantastisk det var å se den lille huleboeren. h*n sprella og totta og så ut som om h*n var i kjempe form (imotsetning til mamman sin for tida...) Jeg så ti fingere, hjernen var delt i to hjerne halv deler, nesbein, øyene synes som to svarte hull, fin ryggrad uten noe væske oppsamling : ) Hjertet slo som bare det og alt var perfekt, akkurat sånn som det skal være. Det trillet noen gledes tårer hos meg da for jeg har vært litt bekymra for at det skulle være noe galt.(litt paranoid for Ma...) Typen var også med og det var en helt fantastisk opplevelse!!! om jeg kan si det selv var babyen helt nydelig.... Det var den beste julegaven jeg kunne fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig deilig, da !!! Lettelse..! (:

Skal til UL den 14 og er omtrent like langt på vei som deg da, det blir rart å se det lille nurket som gjør meg sååå kvalm ! Var på UL for to uker siden, kunne bare såvidt se at det var en liten en, da, med hode, nese, hender og rygg, og hjertet slo som det skulle. Gleder meg til så det mer tydelig denne gangen ! ((: Gooood jul ! (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Etter din beskrivelse gleder jeg meg enda mer til jeg skal på tidlig UL på torsdag. Er 10 uker på vei da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tusen takk for hyggelige svar!! Lykketil på ul det blir sikkert en like flott opplevelse som jeg hadde! ha en fin førjulstid og lykketil videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...