PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Det er så utrolig dårlig utvalg med mammaklær her,og jeg er ikke av den personen som bruker så mye penger på klær til vanlig,så jeg har ikke lyst til å punge ut med 1600 kroner for en kjole som jeg bare skal bruke julekvelden.... De har ingenting på h&m og alle de andre butikkene av samme type her. Og om man skal tre på seg en av de derre store størrelse plaggene som er på de butikkene så kan man like gjerne bare ha på seg ett laken,fordi det finnes jo ikke fasong på dem. Om jeg ikke fremhever magen min så ser det bare ut som om jeg er skikkelig feit og ikke gravid (Ikke lita fra før altså...) Irriterer meg veldig,har lyst til å være fin på julaften jeg
snartmammapåny Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 min løsning på problemet har blitt et sort mamma skjørt fra mama licious til 199 kr. En helt enkel sort mamma singlett og så kjøper jeg en rød bolero jakke mulig strikket eller heklet så den er litt pyntet;) Følte meg ganske fin i det antrekket, og ble ikke særlig dyrt heller:)
Maisie Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 I og med at mammafinklærne ikke skal brukes så lenge (har termin 9. januar), så gidder jeg ikke bruke masse penger på det. Kjøpte en pen topp og en svart bukse på H&M, helt greie plagg. Tror ingen forventer at gravide skal troppe opp i gallakjoler heller.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Men jeg vil ha kjoooole. Jeg går kun i skjørt ellers,og dessuten så har de 4 bukser for gravide på h&m her,og ingen av dem er spesielt lekre... Og det er ikke det at de forventer at jeg skal være spesielt pynta,det er bare at jeg har lyst til å være pynta. En gang i året er det liksom litt digg å kunne ha på seg finstasen,men nå har jeg ingen finstas....
rødhette* Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Jeg kjøpte svart skjørt på h&m (men det var i Stockholm, i august...), en svart singlet og en pen rød topp på h&m (de siste på h&m her)
Silje's mamma Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Jeg kjøpte en sort stilren kjole på H&M for 199,- Den er utrolig fin og fremhever magen veldig. Den går like over knærne og har tre-kvart armer. Kanskje det går ann å bestille den, om de ikke har den der du bor? Finnes det ikke H&M-katalog da?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 Ja,jeg har sett en bolero jeg har lyst på,men har lyst på en lang kjole under den,og det viser seg visst å være vanskelig å finne.... Kan ikke BARE gå i bolero. Hadde jo vært enkelt om jeg kunne brukt skjørt,men det er som sagt vanlig for meg,og da føler jeg meg ikke sånn oppstasa...
Mrs. Bouquet Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Fant en svart penbukse på kappahl, og kjøpte en penslig gravid/ammetopp på Lavida.
nick_331658 Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Fant en fin rød kjole på lindex til 299! Ikke mamma avd. og var størrelse m! Selvfølgelig vid i snittet og stretch stoff...Kjolen var fin og jeg fikk mange komplimenter. har termin i slutten av januar og er har lagt på meg nok synes jeg..
kk75 Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Jeg kjøpte meg en kjempefin kjole på Exit. Den kostet 250 kr, det synes er en helt grei pris Tror den er av merket "mama licious". Håper du finner noe - det er gøy å kle seg pent når men har magen å vise fram!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har også vært på H&M osv uten hell. Har nå tenkt meg til disse to butikkene for å kikke: www.magen.no www.denkulemage.no Satser på at jeg finner noe fint der, for jeg skal i bryllup og julebord i tillegg til vanlig feiring av jul og nyttår...puh, så mye sosialt og så stor mage.
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 De har strikkekjoler i forskjellige fasonger i flere farger (sort, grønt og rødt) på Cubus - de var ganske fine, og vet at flere gravide har kjøpt sånne. Også er de jo ganske ok etterpå også!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Fant meg en fin kjole/topp med knyting i ryggen på ichy som jeg skal bruke på julaften..med en bukse under tenker jeg..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har vært inne på de nettsidene og sett,men jeg gir ikke 600 kroner og oppover for en kjole jeg skal bruke en gang.. Gir ikke det for vanlige klær en gang Men på Cubus har jeg faktisk ikke vært. Kanskje stikke dit en tur i morgen da... Skikkelig irriterende med dårlig utvalg...
Nå kommer nr. tre Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Det er noen voldsomme priser, og jeg vil heller ikke bruke så mye. Jeg kjøpte (det er jo en liten stund siden) en strikkekjole på H & M, ikke gravideklær. Den fantes både i brun og sort. Går ca til knærne, og lang arm og belte i livet. Den fremhever magen veldig fint. Pent strikket. Den kostet 299,-. Jeg nølte ikke en gang, kjøpte bare uten å prøve heller. Den skal jeg bruke nå på to julebord og ellers i julen. Like tøft med høye støveletter til som småsko. Og så bytter jeg på med tilbehør...Ellers hvis jeg finner andre klær så skal jeg tipse...
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 6. desember 2006 #16 Skrevet 6. desember 2006 Hva med Lindex? Har de det der du bor, evt kan du kanskje bestille på nettet? Jeg har kjøpt en kjempefin kjole der, betalte 299,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå