Gå til innhold

hcg verdia...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tok i uke 7+0 og da hadde jeg noenog20000, mens andre jeg vet har tatt prøve omtrent på samme tidspunkt ligger på rundt 4000-5000 så det kan være litt forskjell, men jeg tror min prøve er litt høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa at tidlig i et svangerskap kan HCG verdien variere enormt. Det er ikke tallet, men det faktum at det dobler seg hver 48-72 time som teller. Noen svangerskap kan ha en "sakte start" og legen min sa til meg at man ikke kan tyde slike tall foer man har tatt en proeve til for aa se at alt dobler seg som det skal.

 

Jeg hadde ganske hoeye tall--innenfor normalen, men likevel ganske hoeye. Paa dag 4+4 var tallet 750, og dag 5+1 var det 3308. Skal paa UL om en uke for aa se om det gjemmer seg en eller to der inne.

 

Det finnes en god del "kurver" paa internett, men ogsaa disse varierer veldig har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ogsaa nevne at en venninne av meg testet paa dag 5+2 og 5+4. Husker ikke helt hva tallene var, men tror det var rundt 1200 den siste dagen (5+4.) Saa det kan variere, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min sa bare at det er i begynnelsen (fram til ca. 6000) at verdiene boer doble seg hver 48-72 time. Etter det gaar det saktere. Det er en veldig grei kalkulator paa www.betabase.info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...