Minesmå:)+en til! Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Etter å ha hatt mild brystbetendelse på begge brystene, føler jeg at jeg har mistet mye av melken jeg hadde før. Føler også at det er stor forskjell på melkemengden i brystene. Det er mer i det ene. Jeg er obs på å gi han først på det med minst, men føler ikke det blir mer av den grunn...grrr Er det andre som har opplevd lignende? og kommer melken tilbake igjen for fullt etter en stund? betendelsen gikk bort for ei uke siden ca...
candyland Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 jeg har mistet melken delvis flere ganger pga bl.a. brystbetennelse, og vært inn og ut av sykehus. nå er gutten over 2 mnd, og jeg har mer enn nok melk igjen. ga han det jeg klarte, og i perioder med knallrøde såre brystvorter, fikk han melk til det var tomt, så fikk han litt erstatning i tillegg, så han ble mett til. så om du er innstilt på å amme, så ikke gi opp, melka kommer tilbake, så lenge du legger han til ofte. og ikke tenk at du må vente med å amme sånn at det får fylle seg opp, bare legg han til så ofte som mulig, så tilpasser brystene seg til behovet hans. Jeg brukte litt erstatnng i tillegg hver kveld en stund, men nå har jeg såpass mye melk igjen at jeg kun ammer. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Ikke helt det samme, men jeg mistet halve melkemengden pga at barnet mitt ble alvorlig sykt etter bare en mnd. (Fikk litt sjokk). Hadde ingen tro på at jeg kunne få det igjen,men det gikk av seg selv på noen uker. Slapp av, og gi litt mme hvis du har for lite. Det ordner seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå