Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammel var babyen og gikk de på mm eller mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat introdusert grøt, skal prøve å gi grøt til kvelds og etterhvert frokost i første omgang. Bruker grøt som skla blandes med mme/mm. Har fullammet til nå. Hun er 4 mnd.

Skrevet

3,5 mnd . nå skal vi begynne å gi grøt tilfrokost og han er snart 5 mnd.

Skrevet

Begynte med smaksprøver etter 6 mnd med mm.

Skrevet

Martin fikk smake litt på maisgrøt med mm når han ble 4 mnd,

Skrevet

Hei. Min gutt får mme og er 4mnd. Fikk beskjed fra hs om at det var lurt å begynne ca nå og ta tilvenningen langsomt. Det var litt anderledes med mme-barn enn mm-barn. Så nå har jeg gitt i noen dager en teskje grøt, og gir framdeles det. Vet ikke helt når jeg skal øke eller gjøre den tykkere. Den er ganske tynn til nå. Han brekker seg hvis den blir tykkere, så da tar vi det langsomt. Men han liker det. hehe Han får smake til lunch. hs sa det var lurt å gi til det måltidet først i tilfelle ha reagerer litt på det. Da tar det ikke nattesøvnen. Og til frokost er babyene ofte for sultne, så de sluker grøten og det er visst ikke godt heller.

Skrevet

Vi begynte forsiktig mellom 4 og 4,5 mnd. Hun fikk ikke hver dag, og ikke mye, men en liten smaksprøve før hun fikk pupp. Nå er hun straks 5 mnd og i dag fikk hun full porsjon for første gang :)

Skrevet

litt over 5 mnd var mitt gull...han er 6 mnd nå. hadde fullammet til da, men plutselig forsvant nesten all melka mi....så nå får han det lille av mm eg har, mme og grøt til frokost og kvelds

Skrevet

Begynte med uttynnet grøt på flaske, da han bare brakk seg av vanlig grøt konsistens. Da var han litt over 4 mnd. Fikk både mm og mme. Men han begynte ikke å like grøt før forrige uke faktisk og da var han 8,5 mnd! Nå spiser han med god appetitt. Så i mellomtiden har han fått middagsglass uten klumper som har gått ned greit.

Skrevet

begynte da lillegutt var 3 mnd og en uke!! funket kjempe bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...