2søtesmåh Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er det flere der ute, eller??? Er på dag 34 i dag, er min 3.pp og mine to første var på henholdsvis 31 og 33 dager, så jeg skal i allefall vente til dag 36 med å eventuellt teste......-for det virker som om hver syklus forlenges med 2-3 dager.... Testet på dag 32., men den var soleklart negativt, selv på morgenurin. Derfor liten tro på at det er annen grunn enn tull med syklus. Ved første graviditet testet jeg positivt 4 dager før IKM (etter 28dgrs syklus) på kveldsurin.. Tror derfor jeg produserer hcg tidlig, og derfor ville en eventuellelt graviditet blitt påvist nå.. Har nemmelig vært uten sex i to uker (sykdom og borte med jobben...), og ble det klaff siste gang så skulle jeg kunne ha påvist det nå. MEN over til det tråden skulle handle om. Er ikke så deppa over å ikke være gravid, men er virkelig redd for at alt som har med EL og syklus å gjøre er helt fucked up..... Noen som har det likedann eller?? Vet det er noen av dere som har opplevd MYE lenger sykluser enn dette, men det er ikke lengden, så mye som tendensen til ustabilitet som bekymrer meg.... Liten vits å snakke med sambo om dette, for han har virkelig ikke peil, og bryr seg heller ikke om syklus (men han har mer lyst på barn enn meg da......) Litt godt å "tømme" seg for likesinnede iallefall.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg!!! Er kjemperedd for at det er noe galt. Du er jo ganske heldig med dine syklusser i forhold til meg da, har hatt en på 6 uker og en på 5 mnd (!) gulp
2søtesmåh Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Nei, sånn sett har jeg foreløbig vært heldig. Men til slutt så lykkes vel de fleste uansett..) Hvordan ligger du an i løypa nå da??? Venter du på TR, eller tester du etter EL++ Nei, sorry. Jeg må gå. Skal se julekalenderen med lilleprinsessa. Logger meg av for dagen, men vi "sees" vel igjen her inne. ) Lykke til med syklusene dine )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå