Gå til innhold

FAEN I HÆLVETTE!!!!!!!da kom den JÆVLA TANTA snikende....

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg men,er så utrolig skuffa og lei nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.....

lyst å gi faen i hele greia med å få barn.....

begynner å tro at det ikke er meningen at vi skal ha no barn......*snufs*

tror jeg gir opp nå....

Fortsetter under...

føler med deg fruen.. ikke noe gøy det der. men har du begynt å blø ordentlig? har ei venninne som små blødde et par dager men var gravid alikevel..

Uff man føler jo det sånn at man vil gi opp, jeg tenker det samme nå. men så er jeg jo også så heldig at jeg fikk et barn for to år siden ved icsi.. har du prøvd lenge? hatt mange forsøk? Ønsker deg bare masse lykke til og sender varme tanker:)

Annonse

Å nei, det var trist å høre!!

Men du må ikke gi opp, selvsagt er det meningen at dere skal få et barn:o)!!! Det er bare tålmodigheten deres som blir satt på en ekstra hard prøve....................

Du får nok troen igjen, gi deg litt tid så blir det bedre........

Trøsteklem

åååå neiiiiii.. dette var super duper trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ikke gi opp, da blir det iallefall ikke noe barn.. vet dette er tøft men om noen dager er du klar igjen.. godt å få bearbeidet dette litt...

Jeg vil bare sende over en stor trøsteklem

DERE ER DE SKJØNNESTE JEG VET OM!!!!!!!!!!

Tusen takk for oppmuntringen!

Føler meg litt bedre,men er jo sår da*snufs*

Men,men blir vel min tur snart å......

KLEMMER TIL DERE GO`JENTENE MINE ;-)

Kjære deg... Når du kommer deg er det ikke annet du vil enn å kjempe videre! Jeg støtter deg fullt ut! Det er helt for jævlig - men jeg er sikker på at både du og jeg og alle vi andre her inne skal lykkes :o)

mange klemmer fra

Annonse

Skulle visst ha lest litt lenger før forrige innlegget mitt..

Så synd at tanta kom !

Dere får forsøke igjen senere, og om ikke det går, er det jo mulig å være lykkelig uten barn også. Selv om det selvfølgelig ikke er det dere ønsker siden dere prøver assistert befruktning.

Ååå så trist... vet hvordan du har det...

Gi det litt tid - og tenk på hverandre.

Jeg føler forholdet våres er litt anderledes etter disse forsøkene.. Sex er ikke så spontant lenger - og min lyst har kanskje dalt litt...

Vi har i allefall bestemt oss for å prøve igjen - men bruke denne mnd til å nyte at vi ikke er på hormoner og at jeg ikke blør! Vi skal bare kose mose sammen og ta vare på kjærligheten - og forsøke å ikke tenke på barn denne mnd...

Etter hvert får du kanskje lyst å prøve igjen.. og hvis ikke... så får dere det kjempe fint uten også - om dere bestemmer dere for det. :-)

Trøste klem fra

Huff og huff!! Dette var ikke moro å lese.....

Føler med deg, been there, det er helt jæv***.................

Prøv å ras ut og få ut sorgen og frustrasjonen. Jeg VET at du snart er tilbake, fit-for-fight, men først må du komme over dette.....sukk, det er så urettferdig!!

En god klem sendes fra meg :o)

så trist fruen77.

Hadde håpet at du skulle følge etter på 1.trim nå.

Jeg håper du klarer å se fremover og tenke "neste gang

så sitter den"..

Vet det er vanskelig, men jeg er sikker på at du klarer det.

En trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...