Gå til innhold

Jeg har bestilt ny tur til England!

Anbefalte innlegg

SAS har julekalender, og hver dag kommer det opp "gode" tilbud. Ja, ja, noen er litt mer lettlurte enn andre, og jeg går på hver gang, var bare litt billigere enn sist jeg sjekket prisene... Så, i går bestilte jeg tur til England i februar. Blir nok siste mulighet til å reise før Lille M kommer til verden, så skal benytte anledningen til å handle inn babytøy og andre nyttige saker. Skal ha med mannen min denne gangen (var i London på jentetur i oktober), så greit å kunne bruke litt av hans bagasjekvote på returen :-). Liker å planlegge turer i litt god tid, slik at jeg har noe å se frem til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7353693-jeg-har-bestilt-ny-tur-til-england/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur, din heldiggris! ;-)

Jeg vurdere det også, men hjemreise kl 7 søndag morgen passet litt dårlig... da ble helgen litt for kort... så mulig vi bestiller med Norwegian i steden, det er jo faktisk 100,- billigere t.o.m.

Vil så gjerne på tur mens vi enda bare er to!

Norwegian er også veldig greit, reiste med dem sist, men nå skal ikke vi være i London denne gangen, og da blir det mye ekstra kjøring når vi skal sydover. Tenkte også at dette blir siste tur før vi blir tre. Men, har jo tenkt at vi må prøve å finne på noe senere også, bare for oss to, slik at vi kan få vært kjærester og ikke bare foreldre. Blir nok etter ammetiden, det da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...