Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 kan fødselen starte selv om eg ikke er helt moden??? .. var hos jordmor i går å da sa hu at eg ikke var helt moden,å så røska hu litt oppi der (strippa meg ??) er 3 dager over termin..
Mamma'n til Julian Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg fødte den 27/11=) Trives så godt her inne...så har ikke forsvunnet helt! Kan modnes ganske raskt altså! På noen timer plutselig. Jeg ble strippet..og fødselen startet på kvelden...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 I mitt første svangerskap hadde jeg termin den 18 og var da til kontroll den dagen og legen sa at jeg ikke var moden og dro litt i "livmortappen" og barnet kom den 22 (4 dager over terminen)
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 jeg ble satt i gang fordi vannet gikk. Fikk tabelett kur som jeg fikk rier av men ikke noe modnet. Plutselig gikk jeg fra 1 cm til full åpning på under 2 timer...så det kan gå fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå