Gå til innhold

Noen som har hatt UL i uke 12???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var på UL i forb med en blødning i uke 7. Da var det innvendig UL.

Nå skal jeg tilbake i uke 12.

Er det noen som har tatt UL i uke 12? Og er det også innvendig?

..... det har liksom litt å si i forhold til om min elskede skal være med eller ei :0)

Myrnia 27.06.07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok i uke 12. Tok da utvendig. Fikk beskjed om å ha full blære.. Men det ble faktisk bedre bilde uten full blære! Så babyen sprette rundt og vifte med armene;) Kjempe gøy! Lykke til:)

Skrevet

jeg måtte ha innvendig i uke 12.. :) ringte og sjekket siden jeg syns det ble litt rart å ha med sambo hvis det var innvendig.. de pleide iallefall å gjøre det tom. uke 12 tror jeg.. ring å spør! :) men det ble veldig fine bilder i uke 12.. helt kroppen får plass på et bilde!

Skrevet

Ja, jeg har hatt UL flere ganger sålangt, alle innvendig (også i uke 12). Ikke noe problem å ha med typen,men det kan være et tips å ha på seg en litt lang genser, singlet eller lignende.Da føler man seg ikke så blottet og rar...

Lykke til!

Skrevet

Jeg var der når jeg var i uke 12, tok innvendig da. Flotte blider!

Skrevet

tok ul i uke 12, og det var utvendig. vi prøvde det først og legen kunne se alt fint så da var det ikke nødvendig med innvendig.....

Skrevet

Jeg tok UL i uke 12, utvendig! Såg fosteret kjempe godt :)

Skrevet

Hadde en utvendig UL i uke 13, så jeg vet sannelig ikke hvordan de gjør det i uke 12. Men det ble fint bilde, og ingen problemer med å se knøttet, så det er vel kanskje utvendig uka før og...?

Skrevet

jeg var både sist uke (11+2) pga at jeg var innlagt på sykehuset,

og idag hadde jeg time.(12+4)

begge gangene utvendig.

men så er jeg ganske tynn for tida, tror det var derfor de tok utvendig.. det kommenterte de iallefall idag- at siden jeg var såpass skral så fikk vi ta utvendig..

men det varierer muligens fra plass til plass og da.

Skrevet

Hadde i uke 12 da hadde jeg innvendig.. trur de ser best da ,men det kommer å litt ann på;-)

Skrevet

Hadde ul i uke 9 da va det innvendig. Samboern va med. Han ble da henvist til en stol langt unna.:) Til æ sa det va greit han kom for å se på sjermen. Da snudde dem sjermen så han sto oppe med hode mitt.

Det va en fantastisk opplevels og se at det rørte sæ der inne. Det va godt å kunne dele opplevelsen med han :)

Men dettan e nokka du må føle på sjøl.

Skrevet

Jeg tok UL i uke 12 og da var det innvending. Men mannen var med for det han. Har jo tross alt sett meg føde og da er det her ingenting. Er ikke blyge for sånne ting, men det er vel individuelt.

Skrevet

Innvendig UL hos meg. Skjørt er fint å ha:) Ikke noe problem å ha med sambo!

Skrevet

Jeg hadde innvendig UL i uke 12. Ser ikke noe problem med å ha med mannen min på det!! Nå har vi vært sammen leeenge da + at vi ble vant med det på Riksen'en i forb. med prøverør...

Skrevet

Jeg har hatt utvendig UL siden uke 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...