Gå til innhold

Tidlig ultralyd - Noen som vet?


Myrnia 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg var på UL i forb med en blødning i uke 7. Da var det innvendig UL.

 

Nå skal jeg tilbake i uke 12.

 

Er det noen som har tatt UL i uke 12? Og er det også innvendig?

 

..... det har liksom litt å si i forhold til om min elskede skal være med eller ei :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei var på ul idag, og ifølge første utregning av termin er jeg i uke 12. Legen tok innvendig ul. Jeg hadde med typen og det var veldig koslig! lykketil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg er 9+2 i dag. Var på ul når jeg var 5+5, 7+1 og 8+4. De to siste tok jeg oppå maga'n. Tror de tar litt i forhold til hva de ser etter.... Vi greide å fint åse den lille selvom vi har tatt oppå magan de to siste gangene.

 

Hvorfor ikke ta med typen, så kan han bare gå ut vis det er innvendig og han ikke vil væra med på det.. Det gjorde kæll'n min... Er jo godt å ha med den støtten uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle UL i uke 12 er innvendig. Dersom mannen din blir med på UL trenger han ikke stå nede der de får "innsyn til alt", men kan stå oppe ved hodet ditt. Jeg vil anbefale dere å være to- det er en utrolig flott opplevelse, og alltid godt å være to til å få med seg alt legen sier. Graviditeten blir mer virkelig for begge..Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e innvendi t.o.m uke 12 si dem,æ ska på innvendi ul den 21 des,d bli min 3. ul hittil da..har itjnåkka å si at typen e me,for han sitt å ser på en skjerm han åsså,sammen m dæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...