mammaigjen:-) Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei! 12 + 1 her i dag, så da kommer jeg over til 2. trimester. Er superglad for at alt har gått så bra til nå. Har alle sluttet med folat eller fortsetter dere? Er visst delte meninger om dette.
doble Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Velkommen hit! ja deilig å kommer over "den magiske grensen"! Jeg tar folat ennå. Er 12+6. Skal fortsette med det til boksen er tom, og går nok over til GRAVID tabletter etter det..Er folat i den også. Det er ikke noe farlig å ta folat uansett. Det som kroppen ikke har bruk for skilles ut i urinen. Hvis man drikker grønn te så bør man ta folat uansett om man er gravid el ikke.
mammaigjen:-) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Men tar du tran også? Man kan vel ikke ta tran samtidig med GRAVID-tabletter? (pga mye A-vitamin).
doble Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jeg tar ren omega 3, uten A og D vit. Man skal ikke ha form mye av det nei.
mammaigjen:-) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 ok. hva heter det merket? Jeg kjøpte først omega 3- tabletter fra GEVITA , men i veiledningen sto det at disse tablettene ikke måtte brukes av gravide, så da gikk jeg over til tran og sluttet med ren omega-3.
doble Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Kjøpte på butikken...Meny.. Omega 3 fra Eldorado. Inneholder litt E-vit også da.
mammaigjen:-) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 ok, takk. da skal jeg sjekke den :-)
doble Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Kjøpte en på apoteket sist. Den var det mye i og kostet ikke så mye heller..160 tror jeg.... Det var Omega 3 fra Triomar. Den var uten E- vit, Ble anbefalt å bruke den sammen med GRAVID vit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå