Gå til innhold

Har han snudd døgnet,eller bare er det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 1/2 uke,som sover godt om dagen i senga si,men når natta kommer,og jeg skal legge meg,så vil han plutselig ikke roe seg.Må ta han oppi senga mi for at han skal sovne,og det tar ofte litt tid før han roer seg.

Kan så små snu døgnet?Skal jeg gjøre noe for å få han til å sove bedre om natta?Eller vil det rette seg av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det retter seg lover jeg ;) mange bebiser (inkludert min) er B-mennesker ja.... Vil merke at ha sovner tidligere og tidligere etter hvert som månedene går ja.

Skrevet

Så jeg skal ikke gjøre noe for å få han til å sove mer om natta?Sover jo som en stein på dagen,men urolig på natt:(

HI

Skrevet

Min gutt er nå 16dager og vi har begynt å få samme problemet. Ikke det at han er våken mye om natten men veldig ofte og sover utrolig urolig. Men han sover som en stein om dagen. Sover, våkner og spiser og sovner igjen.. Håper virkelig at det blir bedre snart. Får liksom ikke gjort no på dagtid heller.. ammetåka mi er nok mest pga søvnmangel.....

Skrevet

Er veldig liten så det er ikke så mye du kan gjøre med døgnrytmen deres, men det kan være han reagerer sånn siden det er helt stille når han sover om natta.

Skrevet

sånn hadde vi det i starten ok, skjedde vell når snuppa var like gammel som gutten din. Sov hele dagen og va våken om natto..

Eg prøvde å holde ho våken på dagtid og legge ho når kvelden kom men då ble d bare endå verre.

Det gikk seg heldigvis til etterhvert.

Men eg va kjempe nøye påå lage rutine på kveldsstell, ta på pysj og være på rommet. Stod aldri opp igjen m ho, for eg ville ho sku forstå at d va natt..

endte m at ho sovna i sengo m meg om nettene, og då fikk eg et nytt problem igjen, hihih, for då ville ho så klart ikkje sove i si egen seng.

Så vi samsov t ho va 3 mnd..då hadde eg så masse søvn mangel at eg va bare nødt å få ho tilbake i si egen seng. gikk heldigvis fint!:)

Etter at ho begynte å sove igjen om natto sov ho gjerne fra 24-12, bare våkna å fikk mat innimellom. etter ho va fylt 3 mnd begynte vi gradvis å ligge ho tidligere om kvelden!

Tror d vil ordne seg etterhvert, men veit kor slitsomt d e når d står på.

Husk å ligge deg nedpå å hvile når han sove om dagen, benytt sjansen t å få sove litt sjøl og. D va eg lite flink til i starten, men ble bare nødtå gjøre d tilslutt.

La hus være hus og slapp av alt du kan!

Håpa han snart sove som en engel om natten igjen!!

Gratulerer så masse med den lille prinsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...