Gå til innhold

Farlig med trange bukser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare et tips--vet ikke om disse selges i Norge, men kjoep en "Bella Band" paa internett. De selges f.eks paa amazon.com. Veldig grei innredning som ser ut som en ekstra t-skjorte eller topp, men egentlig er et tykt belte. Den holder buksene oppe selv om man har knapp og glidelaas oppe, og da merker man ingenting. Jeg har brukt en slik i en uke naa, og er 7 uker paa vei. Kommer i veldig liten forpakning (som en stroempebukse ca.) saa porto koster sikkert ikke mye selv om du bestiller fra USA.

Hvorfor ikke kjøpe deg en mammabukse som går under magen og som ser ut som en vanlig jeans, like gjerne med det samme? 2wear har noen kjempegode og tøffe! De er myyyye mer behagelige å gå med enn å gå med åpen knapp osv. Damen i butikken sa at jeg hun trodde jeg kunne bruke dem hele svangerskapet!

Jeg har kjøpt mammabukser og bruker dem nå allerede, og jeg er bare 6 uker på vei. Dette fordi jeg syns det er mest komfortabelt, det presser ikke rundt magen. Kjøpte på HM, syns de har mye fint i mammaklær der! :) I alle fall bukser, mange butikker selger jo nå topper og overdeler som er ganske lange, så tror ikke jeg kommer til å trenge så mange nye av de.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...