fru Heffalomp Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Da er det nok en runde m tenner.. Stakkars, han er så utilpass og har feber og er ikke i form. Han sov på meg i 4 timer i dag!! Litt stiv i nakken kjenner jeg, men hva gjør man ikke for de små. Han våknet ca hver 1/2 time og skrek i halvsøvne og sloknet igjen. Han var sånn sist han fikk tenner og. Vet at det går over i løpet av et par dager, men man får jo så vondt av de. Er det flere m "feber-tenner"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 så fælt når de søte små ikke er helt i stryken. tror gutten min har vært heldig med sine tenner. han var litt ginete å beit meg hele tiden, men ikke ordentlig syk slik som Heffalomp jr. han har 8 tenner å de har han hatt lenge nå. han begynte tidlig med tenner. er det på tide med ny runde nå eller?? iallefall ønsker jeg å Gullas god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Uff, nei ikke godt for hverken mor eller barn nå de små har det vondt. Håper det er kortvarig ubehag. Vi har litt tannproblemer selv om dagen vi. Han klør og har tydelig vondt. Men det kommer å går, så vi levr for opp turene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 6. desember 2006 #4 Del Skrevet 6. desember 2006 Huff ja. Vi var skikkelig bortskjemt med storesøsteren, hun bare fikk tennene. De bare poppet opp uten at hun var grinete eller uvel. Men Even, han blir skikkelig grinete og helt utenfor. Stakkars liten. Har nå 6 tenner fått, tre oppe og tre nede. De er så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 6. desember 2006 #5 Del Skrevet 6. desember 2006 Her har vi strevd med to store jeksler i en hel evighet. Tror aldri de kommer igjennom! Har vel holdt på i 2mnd snart tror jeg. Men han har ikke hatt vondt hele tida da. Men kulene i munnen er blålilla så det er sikkert ikke godt:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå