Gå til innhold

yasmin og p.pille slutt

snart mamma til to gutter :-)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har brukt yasmin i ca 1 år og sluttet nå for to uker siden... da hoppet jeg over di 3 siste gule tablettene... dette er vår første pp... noen som har erfaring med dette ? Vil jo gjerne at det skal klaffe med engang... har eggløsning 11 desember... men føler mensen smerter hele tiden... ( hadde to dager bløding etter p-pille slutt )

Noen som kan noe om dette ? veldig nytt for oss :-)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7353320-yasmin-og-ppille-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og tusen takk for svar !!!

Nå ble jeg kjempe glad :-) Da er det håp da :-)

Hørt at yasmin er en mild p-pille, men jeg vet jo så lite om dette.

Gleder meg veldig... rart hvor oppspilt man blir på dette når p pillene er kuttet ut... veldig spennende.

klem

hallo!

jeg gikk også på yasmin,ca 2 år.

jeg tok heller ikke ut et helt brett,

fikk stabil syklus med en gang.

men har ikke blitt gravid på de 19 mnd vi har prøvd.

satser på at det går fort for dere!!

og det stemmer at man er veldig fruktbar rett etter

pilleslutt:-)

lykke til!

Hei!

Vil bare si at jeg også akkurat har sluttet på yasmin og har menssmerter hele tiden. Fint å høre at det er fler som har det sånn!:o) Har litt vondt i puppene også jeg. Håper vi er veldig fruktbare etter å ha sluttet på dem begge to ;o) og krysser fingrene for at det klaffer for oss med en gang XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Masse lykke til!!!

Klem

kroppen forandrer seg veldig masse etter p-pille slutt.. for min del kan jeg svært tydelig kjenne eggløsningen fra høyre eggstokk.. :)

det kjenner ut som sterke mens smerter og litt stikkninger.. så det kan jo vær det du har hvis det er sånn ca mest på den ene siden..

Annonse

hei !!

ja, det håper jeg også !! Hadde vært artig om det satt med engang... :-)

Lykke til og håper jeg hører mer fra deg snart... spent på hvordan det er med deg som er i lik situasjon som meg :-)

klem

Hei !!

Bra at syklusen var i gang med det samme.. har lest her inne at det kan variere veldig...

Synd at dere har prøvd så lenge, håper at du får verdens beste julegave dette året da.

Har dere vært å sjekket det da?.... 19 mnd er lenge å prøve... tror jeg nesten hadde blitt gal.

Lykke til og håper at det sitter snart.

hei og takk for svar.

Ja, merkelig at du sier det der. Har stikkninger på høyre siden.... vondt i ryggen+ oppblåst mage og føles akuratt som om mensen kommer når som helst...

Har egentlig eggløsning den 11 desebmer... men den kan jo komme før... har testen negativ på eggløsnings testen da...

klem

ja,det er en stund,og ja,er ganske tulletet i hodet til tider...hehe.

vi er så og si ferdig med utredning.skal til lap etter jul,

men de finner ikke noe galt med noen av oss,og da er det ikke

så mye man får gjort.

skal søke prøverør etter lap,så får bare være tålmodige og se hva

som skjer.

vi får satse på julegave begge to:-)

hehe jeg har vertfall blitt grevid på min eggløsning denne mnd på høyre side.. og vi hadde oss ikke da jeg hadde disse smertene pg av begravelse men dagen de sluttet faktisk.. så mulig at at det er eggets ferd jeg kjenner og ikke når det ligger klart for befruktning.. :)

Jeg brukte yasmin noen år og ble gravid på første forsøk med frøkna mi! Nå er vi prøvere på barn nummer 2 og vi er som du ser i 8 pp :o(

Noen klaffer det fort for og andre bruker lang tid før det klaffer! Det kommer helt an på kroppen din, hvor fort den kommer i sin egen syklus igjen.

Lykke til med prøving og testing :o)

Annonse

Hei og takk for svar.

Virker som om det er veldig forskjell fra jente til jente... håper di blødingene jeg hadde var mensen og ikke bare fordi jeg sluttet på p-pillen.... fikk blødninger ca 3-4 dager for tidlig.

Kan det ha vært mensen tror du ? redd for at ikke kroppen skal komme i gang igjen med vandlige sykluser.

Ønsker deg masse lykke også og håper at det klaffer snart !!

klem

Hei! Jeg har gått på yasmin i 4 år og sluttet i september!

Min første pp var jeg såååå sikker på at jeg var gravid!

Fikk mensmurringer 14 dager før mens, oppblåst mage og kvalme! var bombe sikker!

Men var ikke gravid:(

Er nå i min 2 pp og kjenner akkurat det samme, er ca 14 dager til mens igjen!

Virker som man kjenner det som foregår i kroppen bedre etter pille stopp!

Aner ikke hvorofor jeg får menssmerter så tidlig nå! irriterende!

Synes jeg går med pms hele tiden:) hehe

Ønsker deg lykke til:) klem

Hei og takk for svar !!!

Ha ha ha kjente meg igjen med pms også jeg.... så da er det kanskje sann kroppen virker da... at den forandrer seg litt så lenge ikke pillene holder "stryr " på den.

Lykkeønskninger til deg også og tvi tvi :-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...