Gå til innhold

Juni: rullere...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig mye,d er noe hun syns er veldig morro for tiden,så fort jeg legger henne ned på lekematta så er d rundt på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt i rykk og napp. Noen ganger ruller hun masse, andre dager ligger hun for det meste i ro. Fysioterpeuten sa at det var veldig vanlig med rolige perioder hvor de beveget seg lite, så jeg behøvde ikke å bli bekymret hvis hun ikke rullet på noen dager. Men i dag har hun vel rullet seg rundt 4 ganger i løpet av en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin ruller fra rygg til mage og mage til rygg med en gang vi legger han på gulvet, og snurrer rundt sin egen akse. begynt å dra/dytte seg rundt på gulvet også *stolt mamma* :) Er sjelden han ligger stille på gulvet lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden han lå stille på gulvet...:)han lærte seg å rulle rundt fra rygg til mage for ca 2 mnd siden og da var det veldig poppis...så lærte han seg å åle seg fremover for ca 14 dager siden og nå er det veldig gøy da...:) han snur seg rundt på magen med en gang jeg legger han ned på gulvet og på magen blir han liggende...og drar seg fremover...så er jo ikke mye rulling nå om dagen...det er nok for gøy å oppdage stua tenker jeg...hihi:) han ruller ikke så ofte fra magen til ryggen heller...har ikke fått helt teken på det enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joakim ruller fra rygg til mage og noen ganger fra mage til rygg.. Det som er mest stas er å ligge på magen og leke nå om dagen! Så fort jeg legger han på rygg, vips så snur han seg til mageleie igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trillrunde runde gutt ruller! Det går fra mage til rygg og tilbake igjen. Ligger på siden på strak arm. og kjøer endel puch-ups fra knærne. Forrige karen igjen var av den bedagelige typen, men gjett om han har tatt det igjen...

 

Mamma til 3 småtroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob er bare fire dager yngre enn Mathias, men han begynte å rulle først for fire dager siden! Da rullet han fra mage til rygg. Jeg tenkte at da er det ei god stund til han ruller fra rygg til mage, men det begynte han sannelig med allerede i dag. :-)

Ser at Mathias åler seg framover! Det er stor forskjell på utviklinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir det nok :)

driver å heiser stompen ivære også så kanske han begynenr å krabbe samtidig..

 

Tette åpninga i trappa nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...