Gå til innhold

Livet er urettferdig :(((


februargutt*

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært på tidlig ultralyd pga. litt brun blødning. Og fikk den tragiske beskjeden at spiren min er død, den døde for 2 uker siden... skulle nå ha vært 9+4 i dag. Skal in i måren og få kirugisk ingrep. Kvir meg veldig, for jeg er her alene å griner, kjæresten er i Norge, og jeg kommer meg ikke ditt før på torsdag...

 

Så jeg takker for meg, og ønsker alle dere lykke til med graviditeten videre...

 

Blir ikke noe juli baby på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkar deg vennen!

 

Ta vare på deg selv! Lykke til i morgen!

Så synd at du er alene...

 

Tenker på seg og føler med deg!

 

Stor varm klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig trist! Jeg oplevde det samme i sommer, og nå står jeg på trappene til en tur til... Skal til ny UL om en uke for å se om det er noe bankede hjerte da..

 

Selve inngrepet er ikke så skummelt. Jeg kan ikke huske at jeg blødde noe etterpå, det gjorde ikke vondt og jeg var oppegående. Jeg var bare vekk i en time..

 

Lykke til videre, og du skal se det blir baby på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh stakkars deg, synes utrolig synd på deg. Så utrolig leit at du er alene akkruat nå! Grusomt å bli så skuffet når en begynner å tenke at det går bra. Du får prøve å trøste deg med at det er bedre at det blir oppdaget at fosteret ikke var levedyktig nå, enn senere. Og at du kan forsøke å prøve igjen snart! Jeg hadde selv en SA i midten av september, og etter et par månders hvilepause er jeg nå gravid igjen. Skal tenke på deg i morgen. Vil ellers anbefale Ufrivillig abort diene, der du kan få støtte av andre i liknende situasjon. Jeg er fortsatt mye innom der, det er god støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for alle tankene og trøsteklemmer :)

 

Dette var ikke en planlagt graviditet, men vi hadde akkurat begynt å glede oss veldig. Så det er utrolig trist. Så vi kommer til å prøve igjen, men blir nok ikke før utpå våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...