Gå til innhold

Når man hopper over en tr...

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som egentlig skjer da? Når ble ting "i rute" for dere igjen? Hva slags plager hadde dere?

Jeg har ikke hatt tr siden 19 okt nå, så er gaanske forvirra........ Har hatt en del magekramper, "stikk", oppblåsthet o.s.v meg jevne mellomrom, men tr dukker visst ikke opp med det første. Utflod kommer det jevnt med, hvitt, ikke så veldig strekkbart, luktfritt. (Litt for detaljert, kanskje....)

Siden g.test var neg har jeg begynt å teste litt for el igjen. Hvis den i det hele tatt kommer... Leste om en som hadde hoppet over en tr og blitt gravid i neste mnd så det er jo håp. Men er ikke så lett å finne den nå da.

Noen som har noen lignende erfaringer?? Veldig glad for alle svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7353082-n%C3%A5r-man-hopper-over-en-tr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ha tatt meg en tur til legen dersom jeg var deg, og fått tatt en blodprøve eller prøvd å finne ut hvorfor syklusen din er på bærtur!

Har du nettopp sluttet med p-piller eller noe slikt?

Ønkser deg lykke til i alle fall! :o)

hei!

Fjernet spiral den 25. sept. fikk etter et par dager en liten "mens"..(det er normalt etter fjerning, slimhinnene går seg til)

Men fikk ikke normal mens før 21. nov.. så eg hoppet over en syklus!

Nå føler eg ting holder på å gå seg til.. tror det er i nærheten en el nå..

Men vet ikke før neste ikm om syklus er i rute igjen!!

Så du ble nok ikke så mye klokere.. men du er ikke alene om "rot i systemet" .... og nå ble innlegget dyttet opp ihvertfall!!

Klem og lykke til!!

Nei, det er nok sant det. Jeg skal til legen neste uke, og får garantert ikke pressa inn en time hos henne før den så jeg får bare vente å se, og ta det opp med henne da. Det jeg syntes er rart er at jeg har verken gått på p-piller eller noe annet som skulle forstyrret syklusen sånn, og da blir det til at man lurer fælt på hva annet det kan være..

Er ikke mer enn 3 mnd siden jeg var hos gyn. og fikk bekreftet at alt så bra ut, så syntes det hele er sprøtt.. Kanskje jeg har "psyka" den bort... *Ler*

Takk for svar!! =)

Sliter med litt av det samme.... Fjernet p-stav 1. nov. hadde tr fra to dager før jeg fjernet den og 5-6 dager etterpå..skikkelig med andre ord.. Så regnet jeg med å få tr igjen 27. nov jmf tr og at jeg tidligre har hatt ca 28 dagers syklus..P-pinnehormonene skal være raskt ute av kroppen har jeg lest meg til...Men hvor raskt er egentlig raskt? Har enda ikke fått tr, og begynner å bli utrolig frustrert! kan jeg og ha hoppet over? testet neg fem dager over ikm, altså sist fredag..Nå vil jeg bare i gang med ny pp!!!! Blir helt fortvila, jeg... Er det noe poeng å vente el om en ukes tid da jeg normalt skulle ha hatt den? Oj, her ble det masse surr... Sier litt om tillstanden i hodet... Vil bare i gang igjen!

Jeg snakket litt med ei annen som også bare hadde hoppet over en tr. Hun testet neg hjemme&hos legen. Ikke gravid og liksom mistet en pp. Men den neste mnd kom heller ikke tr, hun tok enda en test og da var hun gravid. Så da må man jo få el selv om man hopper over...!!? Driver å sjekker etter det jeg iallefall, for kommer det så skulle det jo kommet omkring denne tiden her! Men det er jo ikke så lett å forstå seg på denne kroppen da... *Ler*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...