Bebbies i magen Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Pga hofte problemer har jeg fått beskjed om å gjøre innkjøpene ganske tidlig, da jeg ikke vet hvordan formen min er mot slutten av svangerskapet. Jeg har i dag fått et veldig godt tilbud på en pakke der vognen er TFK Pro 3. Er det noen her som har erfaringer med denne vognen? Den virket veldig god å trille og ikke minst lett og ta fra hverandre. Den tok også liten plass og baggen var lett å bære. Er det noen med disse erfaringene, evt noen som har motsatte erfaringer? Trenger hjelp fort. De har holdt av en vogn til oss, men det er bare ut uka.
Nuffa Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 har ikke erfaring med tfk, men vil uansett anbefale deg svingbart hjul forann. Det er myyyye bedre å trille med. Jeg har hatt oth urban jungle, og elsker den. Anbefaler den på det varmeste. Hvis du har bestemt deg for tfk, ville jeg valgt twist fremfor pro 3.
Bebbies i magen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Er forskjellen da bare svinghjulet? For det kan vi få med på den vi har fått tilbud på, det er ekstrautstyr som kan settes på. Er det evt noen flere forskjeller?
-sga- Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Pro 3 er noe større når du legger den sammen enn twist. Har selv twist og er kjempefornøyd. Før du takker ja til tilbudet, burde du uansett sjekke ut www.babyjungle.nl. De har bra priser.
Nuffa Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 svinghjulet er vel sånt lite "shoppinghjul"? det funker ikke like godt på alt underlag som de store svinghjulene.
Clementine Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Anbefaler deg også TFK Joggster Twist i stedet for. Hjulet foran er svingbart, men det kan låses i fast stilling hvis du ønsker det. Bare å vri på et hjul. Kjempebra og rast service på www.babyjungle.nl. Vi betalte ca 5000 nok for twist med hardbag til den første tiden, og regntrekk. Det var inkl. toll til norge.
Aprilskatten min. Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 hei. lurte på hvor du skal kjøpe vognen fra, og pris? har selv tenkt på denne. såvidt jeg har forstått så er dete den eneste tfk med vendbar sitteinnsats! svingbart hjul får du som ekstrautstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå