Gå til innhold

Må bare dele min gode dag med dere...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en meget hyggelig BIM treff i dag på Barista, så var jeg på litt shopping med en god veninne....:) Kjempekos...

Så kom jeg hjem, og joda, i posten lå etterbetaling for sykepengene mine, i overkant av 30 000 JIPPI.....pluss at jeg får fødselspenger den 13 siden jeg går ut i perm nå til fredag... Og attpåtil lå det brev i posten at jeg skal på svagerskapskonroll på Ullevål, med UL og hele pakken... Spurte sist om jeg kunne få fortsette å gå til kontroll der ut svangerskapet... Det fikk jeg tydeligvis... KAN dagen bli noe bedre??

Og i morgen treffer jeg samboer igjen da han skal inn til Oslo en tur til lege.... Akkurat i dag er livet herlig altså...:)

Måtte bare dele mitt gode humør med dere i dag.....JUHUUUUUUU!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt med sånne fine dager! :-) Fikk også etterbetaling av sykepenger her om dagen, "bare" 6000 da,men det hjalp godt på det! :-) Heldig du er som får en til ultralyd!

Skrevet

Så flott å høre :)

Synd jeg ikke kom meg på treffet idag.. Håper jeg kan neste gang, men sambo jobber vel da også, vil være typisk. (dermed ingen bil..)

Skrevet

Ja, dagen har virkelig overgått sine forventninger... Satt på treffet i dag og snakket om at jeg godt kunne tenke meg en UL til...hehe..:) sier bare jatakk og tar imot jeg... Vil så veldig gjerne se babyen igjen, selv om det bare er tre og en halv uke til termin..:)

Ja, men 6000 kommer godt med de og da, iallefall rett før jul :) Syntes det er mye penger jeg...:)

Rødhette skulle ha vært der...*ss* Men tror det var snakk om å sette opp ett til før jul, håper du rekker det da.... Blir spennende det da, se hvem som føder og sånn.. Kjenner bare at jeg blir klarere og klarere .

Skrevet

Ja, som jeg sier, jeg vil gjerne bli med på treff. Men det vil sikkert være en dag sambo jobber, og da har ikke jeg bil. Uten bil kommer jeg meg ikke til Strømmen, dessverre...

Derfor jeg ikke kom idag. Hadde veldig lyst, da.

Evt får jeg be sambo ta toget neste gang, så jeg kan kjøre. Får se når neste treff blir satt opp :)

Jeg håper gullet mitt holder seg inne i magen til nyttårsrakettene har blitt sendt opp iallfall, men så fort vi har kommet til 1. januar kan h*n gjerne komme ut ;)

Ang. ekstra ul, skjønner jeg deg godt. Har så lyst på en til ul selv. De har ul-apparat på legesenteret her, men tror ikke legen min er blant de som har sertifikat på det. Så jeg har ikke spurt om de kan gi meg en ekstra ul der, bare for å gjøre det... vil ikke virke hysterisk heller.. hehe..

Skrevet

Da har jeg laget en tråd inne på treff-siden, der jeg skriver at jeg synes det skal bli nytt treff 15. desember hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...