Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 når slutter babyen å sjele? når skla de begynne og smile? når skla man klare og få øyekontakt med dem? når skal de snu hodet etter lyder? er det vanlig at de heiser skuldrene litt opp? nå har hun mest sannsynlig kolikk så det kan hende hun gjør det pga av vondt i magen da.... blir veldig glad hvis noen kan svare på noe av dette...
Babykilo Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Veldig vanskelig å tidfeste nøyaktig, bare så det er sagt. Masse individuelle forskjeller. Men, sånn ca: Min skjelte ikke, så det vet jeg ikke. Sikkert når den fester blikket mer. Smiler en gang mellom 1. og 2. mnd. Moro! Øyekontakt fra første dag hvis babyen er våken nok og i ca 20-30 cm avstand fra deg. De hører lyder med en gang, men snur kanskje på hodet rundt 1 mnd.. (?) Oppheiste skuldre kan være luftsmerter, ja, men de har jo heller ikke mye til hals disse små, kanskje hun bare er sånn?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Dattera mi sluttet å sjele ca ved 2-3mnd alder rundt samme tiden fikk vi øyekontakt! Første ordentlig smil ca 5uker tror jeg ho var. Snu hode etter lyder var vel rundt 2mnd! Det med å heise skuldrene er jeg ikke sikker på altså.. Håper jeg kunne hjelpe!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 takk for svar... da er vi foreløpig ikke sent ute---- hehe... var bare nyskjerrig på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå